loading...
فروشگاه هیبانا
خودمن بازدید : 54 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو 


قیمت : 49500 تومان


برند : Avand Danesh Pub


خرید پستی کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو 


قیمت کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو


 


نقد و بررسی تخصصی

اغلب تصور می‌شود کتاب‌های رنگ‌آمیزی فقط به کودکان اختصاص دارد، اما این روزها کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. هنر نقاشی و رنگ‌آمیزی می‌تواند استرس و ناراحتی‌های تنش‌زا را از میان ببرد و آرامش ذهن به همراه آورد. پس شما هم دست به کار شوید.

کتاب رنگ‌آمیزی بزرگسالان دامیز

کتاب رنگ‌آمیزی دامیز هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان پیشنهاد می‌شود. ۸ساله باشید یا ۴۳ساله، دانش‌آموز باشید یا کارمند، رنگ‌آمیزی می‌تواند سرگرمی مناسبی برایتان باشد. رنگ‌آمیزی طرح‌های این کتاب راهکاری مناسب برای دوری از استرس‌های یک روز سخت کاری و همچنین افزایش نیروی خلاقیت شماست. برای بسیاری از مردم رنگ‌آمیزی یک مراقبه‌ی ذهنی به حساب می‌آید. وقتی شما روی طرحی که می‌خواهید رنگ‌آمیزی کنید تمرکز می‌کنید، فکرتان از سایر درگیری‌های ذهنی آزاد می‌شود.

به طور معمول در کتاب‌هایی از این دست، از طرح‌های گرافیکی برای رنگ‌آمیزی استفاده می‌شود. برخی کتاب‌ها نیز فقط به طرح های سنتی آن کشور یا منطقه می‌پردازند. در کتاب رنگ‌آمیزی دامیز طرح‌ها تلفیقی از این دو مورد هستند. برای اینکه طرح‌ها برای شما تکراری نشود و در هر طرح تنوعی وجود داشته باشد که شما را به انجام آن تشویق کند، طرح‌های ایرانی در کنار طرح‌های گرافیکی ارائه شده‌اند. این طرح‌های ایرانی شامل طرح فرش و گلیم ایرانی و طرح معماری ایرانی است که در بناهای قدیمی از آن‌ها استفاده می‌شده است. به این ترتیب شما علاوه بر رنگ‌آمیزی با طرح‌ها و اسلیمی‌های زیبای ایرانی بیشتر آشنا خواهید شد.

تکنیک‌های رنگ‌آمیزی

تکنیک سایه زدن

این تکنیک با مدادرنگی یا پاستل، نتیجه‌ی مطلوب‌تری خواهد داد. سایه زدن، رنگ‌های شما را جذاب‌تر می‌کند. برای این منظور باید خطوطی را به صورت موازی در کنار هم بکشید. هرچه این خطوط به هم نزدیک‌تر باشند، تیره‌تر به نظر می‌رسند و هرچه فاصله‌شان بیشتر شود، روشن‌تر.

 

تکنیک بافت

راه‌های بسیار زیادی برای استفاده از تکنیک بافت در رنگ‌آمیزی وجود دارد. این تکنیک را به کمک ابزارهای مختلف رنگ‌آمیزی می‌توانید به کار ببرید؛ به طور مثال ابتدا صفحه‌ای را که دارای بافت است، به کاغذ متصل و بعد با استفاده از مدادرنگی و یک برس خشک، بافت را روی کار خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از همان برس استفاده کنید؛ ولی طرحی متفاوت روی کاغذ پدید بیاورید؛ برای مثال از یک اسفنج یا تکه‌ای پارچه‌ی خیس استفاده کرده و مانند مهر بر تکه‌های مختلف طرحتان با رنگ  موردنظر لکه ایجاد کنید. به این ترتیب، انواع بافت‌های ظریف یا خشن روی طرحتان پدید می‌آید. علاوه بر این می‌توانید ساختار بسیار زیبایی را با مدادرنگی یا پاستل به وجود آورید.

تکنیک نقطه‌گذاری

یکی از تکنیک‌های زیبا، نقطه‌گذاری در طرح است. این روش یکی از سبک‌های امپرسیونیست است. طرحی زیبا را که از کنار هم قرار گرفتن نقطه‌های رنگی ایجاد شده، تصور کنید! این تکنیک را با همه‌ی ابزارهای رنگ‌آمیزی می‌توانید انجام دهید. برای به دست آوردن نقطه‌های درخشان، استفاده از ماژیک پیشنهاد می‌شود.

 

تکنیک عمق

اگر می‌خواهید عمق، در بخشی از طرح رنگ‌آمیزی‌تان بیشتر تداعی شود، سعی کنید لبه‌های آن بخش را نسبت به مرکز، تیره‌تر کنید. این انتقال از روشن به تیره باید با ملایمت ایجاد شود؛ طوری که مرز آشکاری بین رنگ تیره و روشن مشخص نباشد. اگر به این مسئله توجه کنید، نتیجه‌ی مطلوبی خواهید گرفت. راه دیگر ایجاد عمق در طرح این است که رنگ پیش‌زمینه روشن‌تر از رنگ پس‌زمینه باشد؛ به طور مثال رنگ پیش‌زمینه را به صورت کلی و یکنواخت بکشید، سپس رنگ پس‌زمینه را با فشار بیشتر و جزییات دقیق‌تر روی آن اضافه کنید.

در این کتاب درباره‌ی تئوری رنگ و مبحث رنگ و احساس نیز مطالبی ارائه شده است.

با اعتمادبه‌نفس رنگ‌آمیزی کنید

کتاب رنگ‌آمیزی دامیز ده چالش به شما می‌آموزد که به کمک آن‌ها با اعتمادبه‌نفس بیشتری اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

استفاده از یک خودکار: فشار زیاد یا کم خودکار بر روی کاغذ، باعث ایجاد رنگ تیره و روشن می‌شود. همچنین می‌توانید از انواع مختلف سایه استفاده کنید. 

رنگ‌آمیزی با تک‌رنگ: می‌توانید فقط با یک رنگ از مدادرنگی طرحتان را رنگ‌آمیزی کنید وطیف متنوعی از همان رنگ را در طرحتان ایجاد کنید.

دایره به جای خط: در این روش از تکنیک نقطه‌گذاری استفاده کنید فقط به جای نقطه، دایره‌های کوچک رسم کنید.

همه چیز، هم‌زمان: می‌توانید از مدادرنگی، مدادشمعی، پاستل و تکنیک‌های مختلف به طور هم‌زمان استفاده کنید.

خلق رنگین کمان: می‌توانید از سمت چپ رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، ارغوانی و بنفش را به ترتیب به کار ببرید.

مدادرنگی سفید: می‌توانید بخش کوچکی از نقاشی را با مدادرنگی سفید رنگ‌آمیزی کنید و روی آن را با یک رنگ دیگر ترجیحا مدادرنگی واترکالر رنگ‌آمیزی کنید.

رنگ سوم: از رنگ های فرعی همچون قهوه‌ای کم‌رنگ، سبز زیتونی، خاکستری یا مسی استفاده کنید تا حس بی‌نظیری به طرح شما بدهند.

غرق در طبیعت: می‌توانید از مواد مایع طبیعی به جای آبرنگ استفاده کنید. از تفاله‌ی چای یا قهوه، آب کلم قرمز، اسفناج، لبو و گیلاس رنگ‌های متنوعی به دست آورید. اما توجه داشته باشید که این رنگ‌های طبیعی ثبات کمتری نسبت به رنگ‌های نقاشی دارند.

تراشیدن مداد: همیشه با مداد تراش‌شده و تیز رنگ‌آمیزی کنید. این کار نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت.

رنگ‌های اتفاقی: می‌توانید با چشم بسته تعدادی از رنگ‌های مدادرنگی یا هر ابزار دیگری را انتخاب کنید و با این رنگ‌هایی که به صورت اتفاقی انتخاب شده‌اند رنگ‌آمیزی کنید.

هنردرمانی با کتاب های رنگ‌آمیزی بزرگسالان

هنردرمانی یا آرت‌تراپی (art therapy) نوعی درمان ذهنی است که با استفاده از خلق یک اثر هنری انجام می‌شود. کشف احساسات، بهبود رفتارهای اجتماعی، پذیرش واقعیت، افزایش اعتماد به نفس، رشد خلاقیت، کاهش استرس و تنش، کمک به بهبود کم‌خوابی و بدخوابی، درمان سردردهای عصبی و تنشی و … از جمله تاثیراتی است که هنردرمانی بر افراد دارد. با کمک هنردرمانی فرد علاوه بر یادگیری هنر، به ابراز بیان احساسات شخصی خود می‌پردازد. سازمان هنردرمانی آمریکا اذعان کرده است هنردرمانی نوعی حرفه در زمینه سلامت روانی است که در آن، از فرایند ساخت و ایجاد کارهای هنری به عنوان روشی برای کشف احساسات، آرام کردن درگیری‌های ذهنی، تقویت خودآگاهی، مدیریت رفتاری و اعتیاد، بهبود و تقویت مهارت‌های اجتماعی، کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس استفاده می‌شود. از یک دهه پیش محققان و درمانگران هنری بر مزایای کتاب‌های رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان تاکید دارند و به ویژه به دانشجوها و خانم‌های باردار و سالمندان توصیه می‌کنند. آن‌‌ها رنگ‌آمیزی را به عنوان نوعی جایگزین برای مدیتیشن می‌دانند و بزرگسالان را به انجام این کار توصیه و تشویق می کنند. رنگ‌آمیزی مانند مدیتیشن به فرد امکان می‌دهد که ذهن خود را از دیگر افکار پاکسازی کرده و تمرکز بیشتری را روی لجظه‌ی حال بگذراند در نتیجه از اضطراب او نیز کاسته می‌شود. محققان دانشگاه جان هاپکینز رنگ‌آمیزی را به عنوان جایگزین برای مدیتیشن به سردبیران مجله یوگا پیشنهاد دادند.

مدتی است کتاب‌های درمانی رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان، فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده و در صدر فهرست کتاب‌های برتر قرار گرفته است. این کتاب‌ها جزء لیست کتاب‌های پرفروش‌ کشورهای توسعه یافته‌ای همچون آمریکا، انگلیس و روسیه هستند به طوری که علاوه بر فروش در فروشگاه‌ها، به صورت اینترنتی بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسیده‌اند. در سال‌های اخیر تحقیقات متعددی مبنی بر تأثیر درگیر شدن در فعالیت‌های هنری و کاهش احتمال ابتلا به اختلالات روانی، انجام گرفته است. دکتر کتی مالچیودی – هنر درمانگر و نویسنده – کتاب‌های رنگ آمیزی را جدیدترین سلاح برای مبارزه با اضطراب معرفی کرده و معتقد است، اثربخشی رنگ‌آمیزی طرح‌های موجود در این کتاب‌ها به اندازه تأثیری که تکنیک‌های مدیتیشن و یوگا بر روان افراد بر جای می‌گذارد، است و قدرت خلاقیت را ارتقا می‌بخشد.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب مصور «رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان» نوشته‌ی «رضا باباخانلو» از مجموعه‌ کتاب‌های کاربردی دامیز است. در این کتاب می‌آموزید که با چه ابزاری می‌توان رنگ‌آمیزی کرد؛ با چه تکنیکی می‌توان رنگ‌آمیزی کرد؛ تکنیک‌ها چه تاثیری بر رنگ‌آمیزی دارند؛ دانستن تئوری رنگ چه کمکی به ما می‌کند؛ با رعایت چه نکاتی، رنگ‌آمیزی خودمان را زیباتر کنیم و چه طرح‌ها و نقوشی در فرش، گلیم و معماری ایرانی وجود داشته است. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «شاید فکر کنید رنگ‌آمیزی الگوهای نقاشی فقط برای بچه‌ها مناسب است و تصور اینکه آدم بزرگ‌ها کتاب نقاشی خود را باز کرده و در حال رنگ‌آمیزی طرح‌های آن هستند برایتان سخت باشد. این کتاب با طرح‌هایی زیبا روی کاغذ مخصوص رنگ‌آمیزی، ضمن تقویت خلاقیت‌تان کمک می‌کند برای لحظاتی هر چند کوتاه از سایر دغدغه‌های ذهنی روزانه‌ی خود جدا شوید. از استرس دوری کنید ـ برای خلاصی از استرس‌های روزانه سعی کنید چند ساعت از روز را به رنگ‌آمیزی این کتاب یا هر سرگرمی ذهنی دیگری بگذرانید. آثار متفاوتی خلق کنید ـ اگر دوستان‌تان هم این کتاب را دارند پس از رنگ‌آمیزی طرح‌ها، آن‌ها را با هم مقایسه کنید. تفاوت‌های جالبی خواهید یافت. دنیای رنگ‌ها را بشناسید ـ تئوری رنگ، دنیای بزرگی از شخصیت و تأثیر رنگ‌ها را به‌ شما می‌آموزد. در کتاب حاضر با گوشه‌ای از این دنیا آشـنا می‌شوید. خلاقیت‌تان را روی کاغذ جاری کنید ـ تکنیک‌هـای بسیـاری وجـود دارند کـه می‌توان در رنگ‌آمیزی آن‌ها را به‌کار برد و در این کتاب هم به تعدادی از آن‌ها اشاره شده است. امـا در نهایت بـرای رنگ‌آمیزی طرح‌های این کـتاب از خـلاقیت‌تان بهره ببرید.» کتاب حاضر را نشر «آوند دانش» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو
کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 


















تصاویر بیشتر برای کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلوگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو - آوند ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان نوشته رضا باباخانلو و ترجمه از نشر آوند دانش، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، سبک ...








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو - Digikala









رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۳۵ مرورخرید اینترنتی کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات آوند دانش از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...







کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو









رتبه: ۴٫۴ - ‏۲۷ مرورخرید اینترنتی کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات آوند دانش از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین ...







خرید کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو و ...







رنگ آمیزی برای بزرگسالان [کتاب های دامیز، کاربردی و سودمند] عنوان کتابی است از رضا باباخانلو که در 152 صفحه و توسط انتشارات آوند دانش در سال 1395 به چاپ ...








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ... - ایمالز









رتبه: ۵ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۵۵۰٬۰۰۰کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو. 55,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت.







خرید کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان (دامیز) نوشته ...







خرید کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان (دامیز) نوشته رضا باباخانلو از انتشارات کتاب آوند دانش، در شهر کتاب آنلاین.هنر، نقاشی.








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو - ترب








رایگان
خرید کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ، لیست قیمت کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ، ارزانترین قیمت کتاب رنگ آمیزی ...







رنگ آمیزی برای بزرگسالان - ادبیات و هنر - تهران ... - کتاب ادز







۸ دی ۱۳۹۷ - کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ... برای بزرگسالان» نوشته‌ی «رضا باباخانلو» از مجموعه‌ کتاب‌های کاربردی دامیز است.








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان – هزار کسب و کار







اثر: رضا باباخانلو. کتاب مصور «رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان» نوشته‌ی «رضا باباخانلو» از مجموعه‌ کتاب‌های کاربردی دامیز است. در این کتاب می‌آموزید که با چه ابزاری ...








کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ...






کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو Book گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا موجود. دیجی کالا · 2.7 تهران-تهران.








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو - ...









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورکتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلوکتاب مصور رنگ آمیزی برای بزرگسالان نوشته ی رضا باباخانلو از مجموعه کتاب های کاربردی دامیز است.







کتاب های دامیز (رنگ آمیزی برای بزرگسالان) - خرید ... - باهوک







کتاب های دامیز (رنگ آمیزی برای بزرگسالان) نوشته ی رضا باباخانلو است که توسط آوند دانش در سال 1395 و 152 صفحه به بازار عرضه شده است. این اثر از نظر موضوعی ...








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو - کیا کالا







خرید اینترنتی کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات آوند دانش از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان for dummies ~رضا ...







رنگ آمیزی برای بزرگسالان for dummies ~رضا باباخانلو، صبا صیاد (طراح) - نشر آوند دانش - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ...








رتبه: ۰ - ‏۱ رأیمشاهده، بررسی و خرید کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، ویگوبازار.







بهترین کتاب های رنگ آمیزی برای بزرگسالان - #کلاغه







۱۷ تیر ۱۳۹۸ - در این مقاله بهترین کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسالان را به شما معرفی خواهیم کرد. ... کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو.








کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان دامیز اثر رضا بابا ...







کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان دامیز اثر رضا بابا خانلو از انتشارات نقش آفرینان خرید و سفارش آنلاین کتاب رشته هنر از فروشگاه فدک.








رنگ آمیزی بزرگسالان با هدف کاهش اضطراب و تنش زندگی ...







۲ دی ۱۳۹۵ - کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان بازگشتی آگاهانه، هوشمندانه و خلاقانه به ... این اثر که توسط رضا باباخانلو و صبا صیاد تالیف و گردآوری شده است.








كتاب رنگ آميزي براي بزرگسالان اثر رضا باباخانلو - آوند ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب رنگ آميزي براي بزرگسالان نوشته رضا باباخانلو از نشر آوند دانش ،در فروشگاه آنلاین صانعی ساير موضوعات، هنر.








کتاب کوچک رنگ‌آمیزی بزرگسالان (دامیز ) - بوکیکو|خرید ...







جزییات کتاب کتاب-کوچک-رنگ-آمیزی-بزرگسالان--دامیز-- - فروشگاه اينترنتي ... نویسنده :رضا بابا خانلو ... بکارگیری تکنیک‌ها، اثر شما را زیباتر می‌کند.








خریدکتاب رنگ آمیزی بزرگسالان رضا باباخانلو انتشارات ...






کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از سری کتاب های دامیز اثر رضا باباخانلو انتشارات آوند دانش شما می توانید این کتاب را آنلاین از سایت کتاب جویا خرید نمایید.








رنگ آمیزی برای بزرگسالان مجموعه دامیز گرد آوری شده رضا ...






... ناشران برتر عمومی, نقاشی بزرگسالان, پر بازدید ترین ها, کتاب های عمومی برچسب: انتشارات آوند دانش, انتشارات وایلی, رضا باباخانلو, رنگ آمیزی بزرگسال, نقاشی, ...








کتاب رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان For Dummies اثر رضا ...






خرید اینترنتی کتاب رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان For Dummies نوشته رضا باباخانلو، انتشارات آوند دانش از کتابچی. به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب.








رنگ‌آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان - کتاب‌های دامیز







تصویر جلد رنگ‌آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان. تصویر ... بزرگسالان. رضا باباخانلو ... طـرح‌های مـوجود با رنگ‌آمیزی هنرمندانه‌ی شمـا بـه چه اثر جاودانه‌ای تبدیل می‌شود!








کتاب های دامیز رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان - بانک ...







خرید کتاب کتاب های دامیز رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو.








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو – کتاب ...







۵ خرداد ۱۳۹۸ - خرید کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو. قیمت کتاب : 25000 تومان. کتاب مصور «رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان» نوشته‌ی «رضا ...








ketabads - ویرگول







کتاب مصور «رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان» نوشته‌ی «رضا باباخانلو» از مجموع... ۷ ... کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز رمان «جزء از کل» نوشته‌ی «استیو تولت... ۶.








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان – آوند دانش | کتابانه ...







کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان با گردآوری و تألیف رضا باباخانلو و طراحی صبا ... کتاب حاضر، تفاوت بسیار بزرگی با سایر آثار رنگ آمیزی دارد، چرا که “رضا ...








قیمت و خرید کتاب دکتر سئوس کتاب رنگ آمیزی | دینگولند









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب دکتر سئوس کتاب رنگ آمیزی و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات حوض نقره از فروشگاه ... کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو.







کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان دآمیز اثر رضا ...







رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان دآمیز. تعداد بازدیدکننده : 84. مشخصات محصول. نویسنده رضا باباخانلو-فرشید سرودیان. مترجم. ناشر آونددانش. زبان فارسي.








قیمت و خرید کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان شماره 45 - دینگولند









رتبه: ۳ - ‏۲ مرورکتاب رنگ آمیزی بزرگسالان اثر گروه نویسندگان نشر داریوش. کتاب رنگ آمیزی ... کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو. کتاب رنگ آمیزی ...







کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ...







دسته: کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر برچسب: تومان, کتاب چاپی, کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو, کتاب و مجلات, ...








خرید کتاب رنگ آمیزی حیوانات (بزرگسالان) | دن موریس | من و ...







خرید کتاب کتاب رنگ آمیزی حیوانات (بزرگسالان) (انتشارات کتیبه پارسی - دن موریس ). نویسنده: دن ... خرید کتاب کتاب های دامیز (رنگ آمیزی برای بزرگسالان) نویسنده رضا باباخانلو مترجم فروشگاه ... خرید کتاب جادوی اثر مرکب (۷۰۰ جمله ی موفقیت.








قیمت و خرید کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از سری کتاب های ...







کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان اثر گروه نویسندگان نشر داریوش. ۳۰,۰۰۰ ۳۴٪. ۱۹,۹۰۰ تومان ... کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو. ۳۲,۰۰۰ ۱۰٪.








هنر و آموزش | Naakojaa.com







کتاب مصور «رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان» نوشته‌ی «رضا باباخانلو» از مجموعه‌ ... کتاب «نگارستان ادیب» حاوی تصاویری از آثار هنری و فرهنگی متعلق به دوره‌های ...








کتاب پارسی – Telegram







✅ رنگ آمیزی برای بزرگسالان ✒گردآوری و تألیف: رضا باباخانلو ... آثار متفاوتی خلق کنید ـ اگر دوستان‌تان هم این کتاب را دارند پس از رنگ‌آمیزی طرح‌ها، آن‌ها را با هم ...








قیمت و خرید کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از سری کتاب های ...







خرید اینترنتی کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از سری کتاب های پروانه و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه ... کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو.








کتاب رنگ‌آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان [چ2] -شبکه جامع ...







کتاب رنگ‌آمیزی ماندالاها برای بزرگسالاناثر رضا باباخانلو، فرشید سرودیان بوده و چاپ 2 آن در سال 1396 توسط انتشارات آوند دانش منتشر شده است. ... 1 - سال 1395 - قطع: وزیری (شومیز) - رنگ‌آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان. دیگر آثار رضا باباخانلو.








کتاب پارسی – Telegram







✅ رنگ آمیزی برای بزرگسالان ✒گردآوری و تألیف: رضا باباخانلو ... آثار متفاوتی خلق کنید ـ اگر دوستان‌تان هم این کتاب را دارند پس از رنگ‌آمیزی طرح‌ها، آن‌ها را با هم ...








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو







۱۳ دی ۱۳۹۸ - کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو. قیمت محصول : تومان تغییرات قیمت این محصول را ببینید - با خبر شو وقتی شگفت انگیز ...








نقاشی







✒گردآوری و تألیف: رضا باباخانلو ... آثار متفاوتی خلق کنید ـ اگر دوستان‌تان هم این کتاب را دارند پس از رنگ‌آمیزی طرح‌ها، ... ✅ نقش های ماندالا؛ رنگ آمیزی بزرگسالان








کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ...






قطع: وزیری نوع جلد: شومیز مشخصات فنی Bookمشخصات فیزیکیوزن 430 گرم قطع به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع ...








پیشنهاد - مردم سالاری آنلاین







۹ دی ۱۳۹۵ - مترجم این اثر میلاد عمرانلو متولد سال ۱۳۵۶ در اهواز، کارشناس ارشد ... «رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان» از سری کتاب‌های فور دامیز کتابی از رضا ...








گلها (کتاب کوچک رنگ آمیزی بزرگسالان) | موسسه گسترش ...







اثری است از پریا جناب به چاپ انتشارات دوژه، دربردارنده مجموعه ای از تصاویر الهام گرفته شده از طبیعت برای رنگ آمیزی بزرگسالان. رنگ آمیزی می تواند به عنوان ...








کتاب های دامیز (خیام در رنگ و نقش) | موسسه گسترش فرهنگ و ...







اثري است به تاليف و گردآوري رضا باباخانلو، طراحي فرشيد سروديان و چاپ ... دهيد، ايده هايي براي تركيب رنگ هاي گوناگون ارائه مي كند و طرح هايي براي رنگ آميزي در ...








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو (فروش ...







۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب مصور «رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان» نوشته‌ی «رضا باباخانلو» از مجموعه‌ کتاب‌های کاربردی دامیز است. در این کتاب می‌آموزید که با چه ابزاری ...








کتاب رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان for dummies [چ4] -شبکه ...






کتاب رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان for dummiesاثر رضا باباخانلو، سینا عمرانلو بوده و چاپ 4 آن در سال 1396 توسط ... موضوعات کتاب شامل نقاشی و نقاشیها، نقاشی و نقاشی‌ها، هنر و سرگرمی، کتاب‌های رنگ‌آمیزی می‌باشد. ... دیگر آثار رضا باباخانلو.








#رضا_باباخانلو Instagram posts (photos and videos) - ...







رنگ‌آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان رضا باباخانلو ۱۲۸ صفحه زمستان ۱۳۹۶ - چاپ چهارم ۳۲۰,۰۰۰ ریال. 37. 1 ... نام کتاب: رنگ آمیزی ماندالا ها برای بزرگسالان(از مجموعه کتاب های DUMMIES) ... هر کدام از این طرح ها را می تواند به اثری زیبا و ماندگار تبدیل شود.








رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان for Dummies by Consumer ...







Start by marking “رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان for Dummies” as Want to Read: ... رضا باباخانلو (Translator) ... شاید فکر کنید رنگآمیزی الگوهای نقاشی فقط برای بچهها مناسب است و تصور اینکه آدم بزرگها کتاب نقاشی خود ... آثار متفاوتی خلق کنید ـ اگر دوستان‌تان هم این کتاب را دارند پس از رنگ‌آمیزی طرح‌ها، آن‌ها را با هم مقایسه کنید.








کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو







مشاهده مشخصات و خرید آنلاین کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو و محصولات متنوع در حوزه کتاب چاپی از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی.








نقاشی ونقاشیها / هنرها - صفحه 2 - آدینه بوک







خرید اینترنتی کتاب نقاشی ونقاشیها / هنرها - صفحه 2 از فروشگاه کتاب آدینه بوک. ... اضافه به سبد خرید. 17. رنگ آمیزی برای بزرگسالان for dummies. مشاهده سریع.








قیمت خرید کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا ...







بهترین قیمت کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو,خرید اینترنتی کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو,جدیدترین و آخرین مدل های ...








#رنگ_آمیزی_برای_بزرگسالان Instagram posts (photos and ...







استفاده از یک کتاب رنگ آمیزی، به خصوص کتابی با طرح‌های پیچیده، همانند وجود یک ... آثار متفاوتی خلق کنید-اگر دوستان تان هم این کتاب را دارند پس از رنگ آمیزی طرح ... رنگ آمیزی برای بزرگسالان نویسنده: رضا باباخانلو ناشر: آوند دانش 152 صفحه ...








کتاب رنگ آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان مجموعه دامیز - گاج ...







در پایان هم بعد از معرفی ماندالاها و هنر تذهیب، طرح‌هایی برای رنگ آمیزی در اختیار شما قرار می‌گیرد. کتاب رنگ‌آمیزی ماندالاها برای بزرگسالان توسط رضا باباخانلو در ...








رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان(انتشارات آوند دانش). بانک کتاب ...







خرید اینترنتی کتاب | محصولات انتشارات انتشارات آوند دانشقابل تهیه در بانک کتاب 4030. ... آثار متفاوتی خلق کنید ـ اگر دوستان‌تان هم این کتاب را دارند پس از رنگ‌آمیزی طرح‌ها، آن‌ها را با هم مقایسه کنید. تفاوت‌های ... مترجم کتاب: رضا باباخانلو.








رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان | بوکالو







از استرس دوری کنید ـ برای خلاصی از استرس‌های روزانه سعی کنید چند ساعت از روز را به رنگ‌آمیزی این کتاب یا هر سرگرمی ذهنی دیگری بگذرانید. آثار متفاوتی خلق ...








پاکسازی انرژی منفی - تیر ۱۳۹۷ - blogfa







حتی مجسم كردن این رنگها در مدیتیشن در جذب انرژی به شما كمك میكند. 8- درست مثل رنگها، صداهائی نیز وجود دارند كه روی انرژیهای مثبت و منفی اثر جاذب و دافع دارند. ... و جاعـودی · فروشگاه آنلاین سیب · کتاب رنگ آميزي براي بزرگسالان اثر رضا باباخانلو ...








رتبه هشتم بهترین نتیجه کاروان ایران در پارالمپیک ...






۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - کتاب مستطاب آشپزي از سير تا پياز اثر نجف دريابندري - دو جلدي · خرید ... کتاب رنگ آميزي براي بزرگسالان اثر رضا باباخانلو · محصولات مشابه ...








بیوگرافی حامد پهلان - بورد فارسی میهن






آلبوم موسيقي امير بي‌ گزند اثر محسن چاوشي · 12000 تومان ... آلبوم موسيقي رگ خواب اثر همايون شجريان ... کتاب رنگ آميزي براي بزرگسالان اثر رضا باباخانلو.








کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان تالیف رضا باباخانلو | با ...







خرید کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان تالیف رضا باباخانلو نشر آوند دانش | با تخفیف |9786007022795 | نقاشی و طراحی.








رنگ آمیزی بزرگسالان (@mehrketab) | Instagram photos ...






رنگ آمیزی هنرمندانه مژگان عزیز از مشتری های خوب ما کتاب ارغوان قیمت ۹۰۰۰ تومان . ... گرد آوری شده و توسط نشر سیزده با مدیریت رضا باباخانلو به چاپ رسیده است. ... شما الگوی رنگ آمیزی می دهد تا از هیچ یک اثر هنری بیرون بکشید هدف این کتاب رهایی از ...








رنگ آمیزی بزرگسالان (@mehrketab) | Instagram photos ...






Images from رنگ آمیزی بزرگسالان on instagram. ... به شما الگوی رنگ آمیزی می دهد تا از هیچ یک اثر هنری بیرون بکشید هدف این کتاب رهایی از دغدغه های فکری روزانه است . ... گرد آوری شده و توسط نشر سیزده با مدیریت رضا باباخانلو به چاپ رسیده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو