loading...
فروشگاه هیبانا
خودمن بازدید : 55 شنبه 12 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute 


قیمت : 27900000 تومان


برند : Arturia


خرید پستی سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute 


قیمت سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute


 


نقد و بررسی تخصصی

سینتی‌سایزر «ماتریکس بروت» (MatrixBrute) از آخرین و گران‌قیمت‌ترین تولیدات کمپانی مطرح «آرتوریا»(Arturia) برای ساخت موسیقی الکترونیک است که امکانات، پالت صوتی گسترده و هرآن‌چه یک آهنگ‌ساز و نوازنده‌ی موسیقی الکترونیک به آن نیاز دارد را به او ارائه می‌دهد.

معرفی کلی سینتی‌سایزر ماتریکس بروت

شاید همه‌ی ما استفاده از سینتی‌سایزری که به آن خو گرفته‌ایم را به خرید یک سینتی‌سایزر جدید و عادت‌کردن به آن ترجیح بدهیم اما گذشت زمان نگه‌داری از سینتی‌سایزر قدیمی ما را سخت و لوازم مورد نیاز آن را نایاب می‌کند. به‌علاوه تولیدکننده‌های مختلف تلاش می‌کنند با ایجاد امکانات جدید روی این سینتی‌سایزرها سازندگان موسیقی الکترونیک را به خرید مدل‌های جدید ترغیب کنند. به‌عنوان مثال اجرای هم‌زمان فیلترها، روتینگ‌های منحصربه‌فرد مدولاسیون، افکت‌های تعبیه‌شده روی خود دستگاه و میزان همگام شدن آن با کامپیوتر امکاناتی هستند که به‌تازگی روی سینتی سایزر‌ها قرار گرفته‌است. «ماتریکس بروت» (MatrixBrute) که از کنارهم‌قرار‌گرفتن نرم‌افزار«Grenoble-based» و سخت‌افزار «آرتوریا» (ARTURIA) متولد شده‌است نشان‌دهنده‌ی ارزش و فایده‌ی تکنولوژی مدرن در صنعت موسیقی است.

طراحی و ساخت

کارکردن با MatrixBrute خیلی شبیه به یک سینتی‌سایزر ماژولار است که در آن می‌توان تقریباً هر چیزی را به چیز دیگر متصل کرد. با این ‌تفاوت که به جای سیم‌های انتقال‌دهنده‌ی صدا، ماتریکسی مشابه آنچه در سینتی‌سایزرهای دهه‌ی 70 دیده می‌شد وجود دارد و جای سیم‌ها را دکمه‌ها پرکرده‌اند. MatrixBrute نمایش‌گری که تمام سینتی سایزرها برای برنامه‌ریزی کاربر از آن استفاده می‌کنند را ندارد و با دردسترس قراردادن تمام این برنامه‌ریزی‌ها در پنل جلویی، خود را از نمایش‌گر و منوهای تنظیمات بی‌نیاز ساخته است.

بدنه‌ی 20 کیلوگرمی MatrixBrute از استیل و آلومینیوم ساخته‌ و با چوب تیره و تولکس تزیین شده است. پنلِ کنترل آن می‌تواند با استفاده از لولاهای تعبیه‌شده‌ روی آن سه زاویه‌ی ایستاده و یک حالت خوابیده داشته باشد.

MatrixBrute نام خود را از ماتریکسی که روی پنل‌کاربری آن وجوددارد گرفته‌است. غیر از این مجموعه‌ی 16 در 16 از کلیدهای لاستیکی با نور پس زمینه‌ی سفید، پنل کاربری را پیچ های تنظیمات، اسلایدرهای envelope و دکمه‌های LED تشکیل داده‌اند. ماتریکس می‌تواند با توجه به این که در حالت preset، Seq یا Mod قرار داریم کارکرد متفاوتی داشته باشد.

یک نمایش‌گر LED سه کاراکتره شماره‌ی preset فعلی و یک نمایش‌گر چهار کاراکتره تمپو را نمایش می‌دهد. همچنین نمایش‌گر 1.75 اینچ در 0.875 اینچ دیگری وظیفه‌ی نمایش لیست preset های موجود و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط کاربر برای سه مقصد مدولاسیون را بر عهده دارد.

تقریباً هر کلید یا کنترلی بر روی MatrixBrute غیر از کلیدهای ماتریکس تنها برای یک کار تعریف شده‌اند و کنترل‌ها در سه بخش VCO، VCF و افکت از هم جدا هستند. جلوه‌ی بصری پنل کنترل، بسیار خوب طراحی شده‌است و کاربر می‌تواند با یک نگاه روی هر بخش از جزییات جریان سیگنالی که تعریف کرده است مطلع شود.

کلیدهای glide ، تغییر اکتاو و حالت لگاتو در کنار تنظیم کننده‌های rotary برای کنترل ماکروها در موقعیت مناسبی بین کیبورد و تنظیم‌کننده‌های مدولاسیون و تغییر فرکانس قرار گرفته‌اند. همچنین موقعیت خروجی هدفون 4/1 اینچی در سمت چپ و جلوی دستگاه بسیار مناسب و حرفه‌ای انتخاب شده است.

امکانات و توانایی‌های سینتی‌سایزر ماتریکس بروت

ماتریکس بروت سه اوسیلاتور آنالوگ و یک تولیدکننده‌ی نویز دارد. VCO1 و VCO2 شبیه به هم هستند و هردو موج‌های sawtooth ، pulse و triangle را تولید می‌کنند. نوازنده می‌تواند این شکل موج‌ها را با استفاده از پیچ‌های میکس با هم میکس کند. تولیدکننده‌ی نویز هم رنگ‌آمیزی بسیاری را در اختیار کاربر خواهد گذاشت. این تولید کننده‌های نویز علاوه بر نویزهای معمول سفید و صورتی دو نویز قرمز و آبی را نیز ایجاد می‌کند که کار فیلتر فرکانس‌های بالا و پایین را انجام می‌دهند. در حالت preset هر دکمه روی ماتریکس یکی از 256 پیش‌فرض را Load میکند. زمانی که preset خود را از حالتی به حالت دیگر تغییر می‌دهید preset  قبلی فوراً قطع می‌شود و شما توقفی کمتر از 1 ثانیه تا فشاردادن کلید بعدی تولید سیگنال خواهید داشت. این تاخیر در برخی موقعیت‌ها می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد. هیچ کدام از  presetهای پیش فرض دستگاه که توسط آرتوریا تعریف شده‌اند تمام قابلیت‌های ماتریکس‌ بروت را به کار نمی‌گیرند و شما برای بهره‌مندی از قابلیت‌های کلی ماتریکس بروت باید با نصب َArturia free midi controller روی کامپیوتر محدودیت 256 preset و256 pattern تعریف شده را از بین ببرید. با این روش امکان تولید و تنظیم Preset ها و Pattern های بی‌نهایت برای شما به وجود خواهد آمد. اما برای انجام این کار به یک کنترل سنتر MIDI برای تنظیم پارامترها مانند کانال‌های MIDI، clock source، velocity curves و غیره احتیاج خواهید داشت.

در بخش فیلتر شما می‌توانید مسیر صدا را از خلال دو فیلتر معروف Steiner و Ladder عبور دهید. پارامترهای این دو فیلتر که شامل Drive و Brute Factor distortion هستند قابل تنظیم از 12 تا 24 دسی‌بل در اکتاو هستند. با استفاده از قسمت ماتریکس می‌توان تمام منابع صدا را از یک یا دو فیلتر عبور داد و آن‌ها را به صورت موازی یا سری تنظیم کرد. با تنظیم Delay می‌توانید تاخیرهای جذاب زیادی به‌وجود‌ بیاورید.  Delayدر ماتریکس بروت حداکثر زمانی نیم‌ثانیه‌ایی دارد. در حالت استریو به دو Tap جداگانه که با استفاده از تنظیم Width/Depth افکتی پینگ – پونگی در پخش صدای استریو به وجود می‌آورد دسترسی خواهیدداشت. اما قسمت ناامیدکننده این است که نمی‌توانید برای هر کدام از Tap های استریو Delay مجزا تعریف کنید. به علاوه یکی دیگر از ضعف‌های ماتریکس بروت این است که با یک تولیدکننده‌یdelay  آنالوگ، presetهای شما تنها امکان برخورداری از یک افکت delay در هر زمان را خواهند داشت. از مشخصات قابل توجه این سینتی سایزر توانایی دریافت MIDI توسط سکوئنسر است. نتیجه‌ی این امر توانایی نواختن سازهای بیرونی و ضبط الگو روی ترک های DAW خواهد بود. MatrixBrute از یک سکوئنسر 64 مرحله‌ای و انعطاف‌پذیری مثال‌زدنی در تنظیمات و امکان کنترل غیرموازی و لحظه‌ای صدا بهره‌مند است. اگرچه MatrixBrute سینتی‌سایزری مونوفونیک است اما امکان ارائه‌ی 3 نت پارافونیک و حالت split را دارد.

جمع‌بندی

ماتریکس بروت از صدای فوق العاده‌ای برخوردار است. ورودی و خروجی‌های کافی دارد که Ample CV و درگاه‌های Gate از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها به شمار ‌می‌روند. پنل کاربری آن به‌خوبی جانمائی و تنظیمات آن متناسب با نیاز تعریف شده‌اند. ظاهر عمومی آن شبیه به سینتی‌سایزرهای دهه‌ی 70 طراحی‌شده و زیبائی چشم‌نوازی در محیط تولید موسیقی شما دارد. استفاده از حالت‌های پارافونیک و split برای ایجاد سیگنال‌های چند صدایی در آن تنوع و رنگ آمیزی گوناگونی را در اختیار نوازنده قرار می‌دهد. اما در برابر این مزایا و خوبی‌ها باید به نوعی تلاش کرد تا از اشکال بزرگ مکث کوتاه در زمان تغییر preset ها چشم پوشی کرد. محدود بودن preset ها و pattern ها هم بدون وجود کامپیوتر و نیاز به همراه داشتن یک میدی کنترلر در زمان استفاده از کامپیوتر هم ایراد دیگر این سینتی سایزر است.

با توجه به توانایی گسترده در تولید و تغییر صدای 100 درصد آنالوگ و امکانات تعبیه شده روی ماتریکس بروت خرید سینتی‌سایزر MatrixBrute گستره‌ی خلق موسیقی الکترونیک شما را افزایش و توانایی‌های شما در ساخت موسیقی را وارد مرحله‌ی جدیدی خواهد کرد. امکان مدیریت تمام‌عیار روی سیگنال‌های آنالوگ، شما را با گستره‌ی اصواتی آشنا خواهد کرد که همیشه به‌سختی و بدون کیفیت از طریق سیستم‌های دیجیتال ساخته و پرداخته می‌کرده‌اید. سینتی سایزرMatrixBrute ابزاری حرفه‌ای و خریدی مناسب برای متخصصین حوزه‌ی موسیقی الکترونیک به شمار می‌رود.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


«ماتریکس بروت» (Matrix Brute) را به جرئت می‌توان قوی‌ترین سینتی سایزر آنالوگ مونوفونیک دانست. ماتریکس بروت برای تمام کسانی که دوست دارند پالت صدایی خود را تولید کنند انتخابی فوق‌العاده است. اگر دلتان برای سریع‌تر زدن قلب‌تان یا شنیدن صدایی که تا به‌حال شنیده نشده تنگ شده، سینتی سایزر آنالوگ ماتریکس بروت آماده‌ی هیجان بخشیدن به زندگی شماست. سه نوسان‌گر (oscillator)، فیلتر صدای Steiner-Parker و Ladder ، پنج افکت آنالوگ و ماتریکس مدل‌سازی فوق‌العاده‌ ماتریکس بروت را تبدیل به یک هیولای تولید صدا کرده است. قلب این سینتی سایزر قدرتمند را مدل‌ساز منحصر‌به‌فرد آن تشکیل می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد روتینگ دلخواه و مجموعه صوتی خاص خود را تولید کنید. این ماتریکس همچنین توانایی ذخیره‌ی تنظیمات شما را نیز خواهد داشت بنابراین در اجراهای زنده تنها کافی است از بین 256 حالتی که پیش‌تر تعریف کرده‌اید یکی را انتخاب کنید. با حذف صفحه‌ نمایش‌های پیچیده و عجیب و غریب، ماتریکس بروت تمام تنظیمات را به سادگی در زیر انگشتان شما قرار داده است. خرید این سینتی سایزر شما را از LCD های کوچک و سردرگمی در منوها و ساب منوها و روش‌های پیچیده بی‌نیاز می‌کند.

یکی دیگر از امکانات جذاب این سینتی سایزر قابلیت برنامه‌ریزی (Program and Play) در سکوئنس‌هاست. اگرچه این قابلیت ممکن است در سایر سینتی‌سایزرها هم یافت شود اما توانایی ماتریکس بروت در این زمینه بسیار بیشتر از یک step-sequencer معمولی است. سینتی سایزر ماتریکس بروت به شما این امکان را می‌دهد تا از سکوئنس خود به عنوان یک منبع مدل‌سازی استفاده کرده و ملودی و بافت صدا را را هر طور که دوست داشته باشید در آن تغییر دهید.

با تولید سیگنال 100 درصد آنالوگ از سینتی سایزر ماتریکس بروت امکان ایجاد افکت‌های تمام و کمال آنالوگ روی صدا برای نوازنده فراهم شده است. ماتریکس بروت به شما کیفیت صوتی و قدرت یک سینتی سایزر ماژولار را در کنار انعطاف پذیری تنظیمات و سکوئنسر پیشرفته ارائه می‌کند. ماتریکس بروت جذابیت و مدیریت کامل و در دسترس صدا را برای نوازندگان سینتی سایزر به ارمغان می‌آورد و یک انتخاب تمام عیار برای میکسرها و استودیوهای تولید موسیقی است.


 



تصاویر بیشتر


 



سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute
سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute
سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute
سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute
سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute


 


 



















مشخصات، قیمت و خرید سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix ...







خرید اینترنتی سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute و قیمت انواع سینتی سایزر آرتوریا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های سینتی سایزر آرتوریا با ...








سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute فروشندگان و قیمت ...









رتبه: ۵ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۲۷۹٬۰۰۰٬۰۰۰سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute Arturia Matrix Brute Synthesizer. 27,900,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 5. 1. 0. 5. 1. 4. 0. 3. 0. 2. 0. 1.







لیست قیمت سينتي سايزر آرتوريا مدل Matrix Brute | ترب







خرید سينتي سايزر آرتوريا مدل Matrix Brute ، خرید Arturia Matrix Brute Synthesizer ، لیست قیمت سينتي سايزر آرتوريا مدل Matrix Brute ، لیست قیمت Arturia ...











تصاویر بیشتر برای سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Bruteگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











قیمت و خرید سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute | دینگولند







خرید اینترنتی سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute و قیمت انواع سینتی سایزر آرتوریا از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های سینتی سایزر آرتوریا با ...








خرید سینتی سایزر آرتوریا Arturia MatrixBrute - گیتار ایران







آرتوریا MatrixBrute، شاید قدرتمندترین سینتی سایزر آنالوگ مونوفونیک جهان باشد! ... دستگاهی که با ارائه سه اسیلاتور Brute، یک فیلتر Steiner-Parker، یک فیلتر ... با توجه به این که matrix می‌تواند به‌عنوان منبع ماژولیشن استفاده شود، صداها در ...
وارد نشده: مدل ‏| باید شامل این عبارت باشد: مدل








سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute - پادشاه فروش | سئو







۱۳ دی ۱۳۹۸ - خرید سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute , قیمت سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute , فروشگاه اینترنتی سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix ...








سینتی سایزر و رکودر آرتوریا Arturia MatrixBrute Analog







قیمت خرید فروش سینتی سایزر و رکودر آرتوریا Arturia MatrixBrute Analog. ... with Dual Brute-series Oscillator Sections, 64-step Sequencer, Matrix Routing, CV ...
وارد نشده: مدل ‏| باید شامل این عبارت باشد: مدل








سینتی سایزر آرتوریا Arturia MiniBrute 2 - تهران ملودی







قیمت خرید فروش سینتی سایزر آرتوریا Arturia MiniBrute 2. ... 2 Oscillators, 4-mode Filter, 48-point CV Mod Matrix, and USB, MIDI, and Sync Connectivity ... با وجود دو مولد صدای Brute و فیلتر محبوب Steiner-Parker، سینتی سایزر MiniBrute 2 ...








قیمت خرید و فروش سیتی سایزر آرتوریا-Arturia Matrix Brute ...







قیمت روز فروشندگان سیتی سایزر آرتوریا-Arturia Matrix Brute -آنالوگ مونوفونیک برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ... سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute.








لیست قیمت انواع سینتی سایزر در بازار - دلگرم







۷ روز پیش - ... بازار شامل 100 مدل سینتی سایزر همچون: لوپ ریکوردر و فریز سینتی سایزر کرگ مدل... و سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute و سینتی سایزر.








مشخصات، قیمت و خرید سینتی سایزر کرگ مدل KingKorg ...







... فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های سینتی سایزر کرگ با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute. ۲۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان. سینتی ...








سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute - ادسرچ







مشاهده مشخصات و خرید آنلاین سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute و محصولات متنوع در حوزه سینتی سایزر از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی.








بهترین قیمت فروش سینتی سایزر آرتوریا Synthesizer ...







انتخاب انواع سینتی سایزر آرتوریا با اطلاعات اعلام شده و با رنگهای متنوع در فروشگاه سینتی سایزر تاریخچه و دریافت ... سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute ...








سینتی سایزر | خریدیار







سینتی سایزر جیبی آنالوگ تین ایج انجینیرینگ مدل PO20 · خرید محصول ... سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute ... سینت درام آنالوگ آرتوریا مدل DrumBrute.








سری سایزر mmd خرید یا فروش کنید - TQMC







خرید اینترنتی سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute و قیمت انواع سینتی سایزر آرتوریا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های سینتی سایزر آرتوریا با ...








قیمت و خرید کیبورد میدی کنترلر آرتوریا مدل KeyStep | ...









رتبه: ۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کیبورد میدی کنترلر آرتوریا مدل KeyStep و قیمت انواع میدی کیبورد و کنترلر آرتوریا از فروشگاه آنلاین دینگو لند. جدیدترین مدل‌های میدی کیبورد و ...







لیست قیمت سینث سایزر - نی کده - آموزش گیتار | آموزش پیانو







۲۳ دی ۱۳۹۸ - قیمت(تومان). نام. ۲۷,۹۰۰,۰۰۰, سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute. ۸,۴۰۰,۰۰۰, سینتی سایزر آرتوریا مدل Mini Brute 2. ۸,۴۰۰,۰۰۰, سینتی سایزر ...








سینتی سایزر | باماپی







سینتی سایزر جیبی آنالوگ تین ایج انجینیرینگ مدل PO16 Teenage Engineering PO16 ... سینتی سایزر آرتوریا مدل Matrix Brute Arturia Matrix Brute Synthesizer.








کتاب، فرهنگ و هنر آرتوریا Arturia - irancomment.com






سينتي‌ سايزر آنالوگ آرتوريا مدل MicroBrute · قیمت خرید و فروش کارت صداي ... آرتوريا مدل MiniLab Mk II · قیمت خرید و فروش سينتي سايزر آرتوريا مدل Matrix Brute ...








Arturia V7




ترجمه این صفحه


Results 1 - 44 of 44‏ - Make sure this fits by entering your model number. ... Arturia V Collection 7. favorite this post Nov 30 Arturia Drum Brute Drum ... 0 نسخه مک و ویندوز رایگان و با لینک مستقیم - مجموعه سینتی سایزر های آرتوریا برای تنظیم و آهنگ ... 20 OS Upgrade for the Oberheim Matrix 1000 (Firmware Update EPROM).








IRANSOTE(@iransote) - Instagram Posts - Deskgram






سینتی سایزر کارکرده، و محبوب کمپانی آرتوریا مدل متریکس بروت ، بسیار تمیز، با جعبه و متعلقات به قیمت 20 میلیون تومان. Arturia Matrix brute - 10 days ago.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو