loading...
فروشگاه هیبانا
خودمن بازدید : 160 یکشنبه 13 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 


قیمت : 3100000 تومان


برند : Yamaha


خرید پستی گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 


قیمت گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



گیتار کلاسیک یاماها مدل C80


 


نقد و بررسی تخصصی

در بازار گیتار ایران سه مدل گیتار ارزان‌قیمت «یاماها» (Yamaha) پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین انواع گیتار هستند. یاماها در ساخت تمام سازهای خود از اصول کیفی خوبی پیروی می‌کند و عموماً سازهای مقاوم و استانداردی تولید می‌کند. این کمپانی بزرگ موسیقی که گیتارهای بسیار گران قیمت را هم در زمره‌ی تولیدات خود دارد با حذف متریال و فرآیند‌های هزینه‌بر و تولید صنعتی تلاش می‌کند که مدلهای ارزان قیمت با کیفیتی را که استوار بر همان اصول هستند تولید کند. یاماهای C40 و C70 و C80 از منظر اندازه و ضخامت دسته‌ی زیاد که ایراد بزرگ این خانواده از گیتارهای یاماها به شمار می‌رود تفاوت چندانی با هم ندارند اما از نظر غنا و وزن صدایی که تولید میکنند به ترتیب شماره‌ی مدلهایشان و به همان نسبت با هم اختلاف دارند. اگرچه با توجه به قیمت پایین این سه مدل به هر حال ایراداتی را هم می‌توان متوجه آن‌ها دانست اما عموماً برای شروع یادگیری انتخاب‌های مناسبی هستند.

قسمت‌های گیتار یاماها C80

صفحه‌ی گیتار یاماها C80 از چوب اسپروس  یا صنوبر ساخته شده است.  چوب صنوبر در ساخت بسیاری از سازهای زهی مانند ویلن و پیانو و گیتار به کار می‌رود. دلیل این استفاده‌ی زیاد خاصیت آکوستیکی و رزونانس زیبای چوب اسپروس است.  غیر از صنوبر صفحه‌ی گیتار از چوب cedar یا صدر هم ساخته می‌شود. اسپروس معمولاً رنگ روشن تر و بلوند تری دارد که با گذشت زمان به سمت طلایی می‌رود. همچنین اغلب سازندگان گیتار از گذشته تا امروز استفاده از صنوبر را به صدر ترجیح داده‌اند و بسیاری از گیتارهای گران قیمت هم از همین چوب در ساخت صفحه‌ی خود بهره می‌برند. مهمترین کارکرد صفحه‌ی گیتار فارغ از اینکه در ساخت آن از چه متریالی استفاده شود لرزش و رزونانس خوب در واکنش به فرکانس‌های نواخته شده است. این امر باعث تشدید صدای تولید شده از ساز ،طنین بیشتر و ماندگاری طولانی‌تر صدا می‌شود. به همین دلیل استفاده از چوب‌هایی که چگالی بالایی دارند برای صفحه‌ی گیتار نتیجه‌ی خوبی نخواهند داد. صفحه‌ی صنوبر صدای گیتار را گرفته و صدای سیم‌های تریبل را زنگ دار و سیم‌های باس را کامل و درشت خواهد کرد. البته چوب صنوبر با فرکانس‌های متوسط رزونانس بهتری از خود نشان می‌دهد.

جعبه‌ی گیتار C80 یا به عبارتی پشت و کناره‌های آن از چوب ناتو ساخته‌شده است. ناتو ظاهری شبیه به ماهگونی دارد و درواقع به آن لقب ماهگونی شرقی داده‌اند. ازآنجایی‌که چوب به‌کاررفته در ساخت جعبه‌ی گیتار به‌صورت سنتی ماهگونی است سازندگان ژاپنی گیتار مانند یاماها از چوب ناتو که کارکرد و چگالی مشابه با ماهگونی دارد استفاده می‌کنند. این چوب بسیار مقاوم و سرسخت است تا جایی که برای ساختمان‌سازی و اتصال ریل‌های قطار هم می‌توان از آن استفاده کرد. البته نباید فراموش کرد دلیل اصلی استفاده از ناتو ارزان‌تر بودن قیمت آن از ماهگونی است. ناتو که رزونانس غنی و گرمی دارد در گیتارهای باقیمت متوسط معمولاً در اتصال دسته به جعبه و در گیتارهای ارزان‌قیمت‌تر به‌عنوان جایگزینی برای جعبه‌ی رزونانس گیتار به کار گرفته می‌شود. البته قیمت پایین ناتو به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست. دلیل قیمت‌گذاری متفاوت گیتار بر اساس متریال به‌کاررفته در آن حفاظت‌شده بودن برخی چوب‌ها از دید سازمان‌های زیست‌محیطی است. در دو مدل پایین‌تر معمول کمپانی یاماها یعنی C70 و C40 از چوب مرانتی برای ساخت جعبه استفاده‌شده است. مرانتی علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به ماهگونی و ناتو دارد بسیار بی‌کیفیت‌تر و سبک‌تر از ماهگونی است. این تفاوت در جنس چوب یکی از دلایل اختلاف قیمت در این سه مدل پرفروش از یاماهاست.

صفحه‌ی انگشت گذاری در C80  از جنس «رزوود» (RoseWood) است. مهم‌ترین عوامل در ساخت صفحه‌ی انگشت گذاری مقاوم بودن آن در برابر جابجایی‌های دائمی، تعرق انگشتان و نداشتن صدای اضافه است. همچنین جالب است بدانید دسته‌ی گیتار نقش مهمی در تشدید برخی فرکانس‌های گیتار و صدادهی کامل‌تر گیتار بازی می‌کند. بهترین چوب برای استفاده در قسمت انگشت گذاریِ اغلب سازهای زهی آبنوس است. اما به دلیل قیمت بسیار زیاد آبنوس و پایین آوردن قیمت نهایی برای مصرف‌کننده اغلب از جایگزین‌هایی باکیفیت برای آن استفاده می‌شود. یکی از این جایگزین‌ها رزوود است. که قیمتی پایین‌تر و رزونانسی گرم دارد. از این چوب برای ساخت جعبه در گیتارهای گران‌قیمت هم استفاده می‌شود.

جمع‌بندی

از سه مدل مطرح‌شده‌ی C40 و C70 و C80 یاماهای C80 به‌عنوان بهترین مدل شناخته و معرفی می‌شود که عمده‌ترین دلیل آن جنس چوب بهتر به‌کاررفته در C80 است.  صدای C80 برخلاف C40 سرخوش و بازیگوش نیست و پختگی قابل قبولی دارد. جعبه‌ی آن رزونانس بهتر و جدی‌تری با نت‌های نواخته شده دارد و اجرای برخی تکنیک‌ها روی آن آسان‌تر است. C80 را به تمام کسانی که قصد دارند موسیقی را به‌صورت جدی شروع کنند اما امکان هزینه‌ی اولیه‌ی زیاد برای خرید گیتار را ندارند میتوان توصیه کرد. از این ساز برای تمام سبک‌های نواختن گیتار مانند پاپ و فلامنکو و کلاسیک استفاده می‌شود اما به تجربه‌ی نگارنده لحن صدای آن به کلاسیک و پاپ نزدیک‌تر است تا فلامنکو. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید گیتار یاماها باید به آن توجه کنید اصلی بودن گیتار است چراکه متأسفانه نمونه‌های غیر اصلی زیادی در بازار ایران وجود دارند که تشخیص تفاوت آن‌ها به‌سادگی صورت نمی‌پذیرد. متأسفانه به دلیل عدم آشنایی دقیق و تجربه‌ی کسانی که برای اولین بار اقدام به خرید گیتار می‌کنند تفاوت بین C40 و C70 و C80 شفاف نخواهد بود و انتخاب تنها با رویکرد انجام هزینه‌ی کمتر صورت می‌گیرد. اما اختلاف قیمت بین این سه مدل کاملاً واقعی و عینی خود را در صدا و ساختمان‌ساز نشان می‌دهد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا حد امکان برای خرید سازهای این محدوده‌ی قیمت از C80 به‌جای مدل‌های پایین‌تر یاماها استفاده گردد.

بهترین استفاده

C80 را به تمام کسانی که قصد دارند موسیقی را به‌صورت جدی شروع کنند اما امکان هزینه‌ی اولیه‌ی زیاد برای خرید گیتار را ندارند می‌توان توصیه کرد.

نمونه‌های صوتی

نمونه اجرای شماره ۱ (سبک کلاسیک):  دانلود
نمونه اجرای شماره ۲ (سبک پاپ):  دانلود
نمونه اجرای شماره ۳ (سبک بوسا):  دانلود
 
 
 


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


گیتار کلاسیک یاماها مدلC80 با وجود قیمت مناسب سطحی از کیفیت، کارایی، تن صدا و خوش‌دستی را ارائه می‌کند که در این بازه‌ی قیمت کمتر یافت می‌شود. استفاده از چوب دو لایه‌ی ناتو برای پشت و کناره‌ها به صدای گیتار کلاسیک C80 زنگ، عمق و قدرت بیشتری می‌بخشد. بدین ترتیب C80 یک پله بالاتر از دو مدل محبوب C40 و C70 قرار می‌گیرد. ماشین هد طلایی و بایندیگ چند لایه‌ی صفحه رویی که از برتری‌های مدل C70 نسبت به C40 هستند در این مدل نیز تکرار شده‌اند. گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 می‌تواند برای هر کسی که قصد دارد نواختن گیتار را بیاموزد همراهی ارزش‌مند باشد. سایز کامل استاندارد یا 4/4 این گیتار برای بزرگسالان و نوجوانان مناسب است. این گیتار دسته‌ای از جنس چوب ناتو دارد که به صفحه‌ی انگشت‌گذاری رزوود با 19 فرت مجهز شده است. صفحه‌ی انگشت‌گذاری و بریج رزوود بازتولید صحیح و بی نقص نت‌ها را در کنار راحتی نوازنده هنگام اجرا تضمین می‌کنند. پشت و کناره‌های گیتار از جنس چوب ناتو و صفحه رویی آن از جنس چوب صنوبر است. صفحه‌ی رویی صنوبر صدایی زیبا و گرم به گیتار C80 می‌بخشد. گیتار C80 یاماها صدا و تنالیته‌ای خوب دارد که می‌تواند برای زمانی طولانی پاسخ گوی نیاز شما باشد. در مجموع گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 برای هر کس که تمایل دارد یک گیتار کلاسیک باکیفیت با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد انتخابی عاقلانه است.


 



تصاویر بیشتر


 



گیتار کلاسیک یاماها مدل C80
گیتار کلاسیک یاماها مدل C80
گیتار کلاسیک یاماها مدل C80


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



گیتار کلاسیک یاماها مدل C80
گیتار کلاسیک یاماها مدل C80
گیتار کلاسیک یاماها مدل C80


 


 



















مشخصات، قیمت و خرید گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 | دیجی‌کالا









رتبه: ۴ - ‏۳۹ مرورخرید اینترنتی گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 و قیمت انواع گیتار یاماها از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گیتار یاماها با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.







یاماها ایران | مشخصات، قیمت، فروش و خرید گیتار کلاسیک مدل C80







خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مدل C80 و انواع پیانوهای دیجیتال یاماها با تحویل و نصب رایگان در محل.








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 فروشندگان و قیمت گیتار ...









رتبه: ۴٫۲ - ‏۴۵ رأی - ‏‎ریال ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۱٬۰۰۰٬۰۰۰گیتار کلاسیک Yamaha C80 گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی امکان تست و خرید حضوری این محصول وضعیت: نا موجود. فروشگاه اینترنتی سُل بِمُل · 3.5 تهران-تهران.







لیست قیمت گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 | ترب








‎ریال ۳۱٬۰۰۰٬۰۰۰
خرید گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 ، خرید Yamaha C80 Classaical Guitar ، لیست قیمت گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 ، لیست قیمت Yamaha C80 Classaical Guitar ...







آخرین قیمت گیتار یاماها c80 | آکادمی لامینور







۱۱ آبان ۱۳۹۸ - گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 با وجود قیمت مناسب سطحی از کیفیت، ... استفاده از چوب دو لایه ناتو برای پشت و کناره‌ها به گیتار کلاسیک یاماها سی ...








Yamaha C80 Classical Guitar-دودوک-گیتار کلاسیک یاماها ...







خرید گیتار,قیمت گیتار,قصد خرید گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 را دارید فروشگاه آنلاین دودوک انواع مدلهای گیتار یاماها را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار میدهد ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 - ساز بازار







خرید اینترنتی گیتار یاماها کلاسیک مدل c80- فروش گیتار c 80 اصل اندونزی با قیمت مناسب و گارانتی اصالت.








مشخصات و قیمت خرید گیتار کلاسیک یاماها مدل Yamaha C80 ...







خرید اینترنتی گیتار کلاسیک یاماها مدل Yamaha C80 و مشخصات و قیمت انواع گیتار کلاسیک یاماها در وبسایت فروشگاه اینترنتی تهران ملودی.








گیتار کلاسیک یاماها Yamaha C80 (قیمت,خرید,فروش) - سل بمل







بایندیگ و هد طلایی, جز طراحی‌های برتر گیتار کلاسیک C80 می باشد و بسیاری از مدل‌های پایین‌تر مثل مدل گیتار کلاسیک Yamaha C70 یا گیتار کلاسیک Yamaha ...








تست صدای گیتار کلاسیک Yamaha C80 - آپارات









▶ 1:13

۷ مرداد ۱۳۹۷
ویدیو تست صدای گیتار کلاسیک محبوب و پر فروش C80 محصول کمپانی یاماها.








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 – بانگینو







گیتار کلاسیک یاماها مدل C80. YAMAHA C80 CLASSICAL GUITAR. گیتار کلاسیک یاماها C80 از جمله گیتارهای شرکت یاماها بوده که با صدای پرقدرت و عمق دار ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل c80 - پیانو پارس







یاماها c80 جزو گیتارهای ارزان قیمت یاماها می باشد و همچون دو مدل قبلی c40 و c70 با تجربه ساخت و طراحی بی نظیر چندین دهه یاماها روبروست. گیتارهای سری C کارایی و ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 همراه با سافت کیس - آی‌جوان







خرید اینترنتی گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 همراه با سافت کیس و قیمت انواع گیتار از فروشگاه آنلاین آی‌جوان. جدیدترین مدل‌های گیتار با بهترین قیمت در آی‌جوان.








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 Yamaha C80 Classaical Guitar









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورگیتار کلاسیک یاماها مدل C80 Yamaha C80 Classaical Guitar گیتار کلاسیک یاماها مدلC80 با وجود قیمت مناسب سطحی از کیفیت، کارایی، تن صدا و خوش دستی را ...







آشنایی با جنس صدای گیتار یاماها C80 - آپارات







یتار کلاسیک یاماها مدل C80 -گیتار Yamaha C80 هر نوازنده ای را تحت تاثیر قرار میدهد،بسیاری معاتقد هستند که از نسبت قیمت و عملکرد عالی دارد و این یک خرید خوب ...








YAMAHA C80 | گیتار کلاسیک (همراه با سافت کیس) - سازکالا







add_shopping_cart راهنمای خرید live_help سوالات متداول. برچسب ها. برچسب ها. گیتار کلاسیک یاماها · خانه » محصولات » گیتار » YAMAHA C80 | گیتار کلاسیک ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل c80|گیتار، بیس و امپلیفایر ...







گیتار کلاسیک یاماها مدل c80|گیتار، بیس و امپلیفایر|تبریز|خرید و فروش گیتار کلاسیک یاماها مدل c80 در حد نو ،کاملا حرفه ای| سایت ثبت آگهی، نیازمندی و خرید و ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 - تهران ساز







گیتار کلاسیک یاماها مدلC80 با وجود قیمت مناسب سطحی از کیفیت، کارایی، تن صدا و خوش‌دستی را ارائه می‌کند که در این بازه‌ی قیمت کمتر یافت می‌شود. استفاده از ...








آشنایی با جنس صدای گیتار یاماها C80 دیدئو dideo







یتار کلاسیک یاماها مدل C80 -گیتار Yamaha C80 هر نوازنده ای را تحت تاثیر قرار میدهد،بسیاری معاتقد هستند که از نسبت قیمت و عملکرد عالی دارد و این یک خرید خوب ...








فروشگاه شهر گیتار » گیتار کلاسیک Yamaha C80







گيتار C80 ياماها صدا و تناليته‌اي خوب دارد که مي‌تواند تا سطوح بالاي نوازندگي و ... گيتار کلاسيک ياماها مدل C80 مي‌تواند براي هر کسي که قصد دارد نواختن گيتار را ...








مشخصات ، قیمت و خرید گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 همراه با ...







جدیدترین مدل های گیتار با بهترین قیمت , خرید اینترنتی گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 همراه با سافت کیس , گیتار کلاسیک یاماها مدلC80 با وجود قیمت مناسب ...








گیتار کلاسیک مدل C80 برند Yamaha - سازکده - از انواع ...







گیتار کلاسیک مدل C80 برند Yamaha از ارزانترین و پرفروش ترین انواع گیتار این برند به شمار میرود. قیمت پایین باعث شده تا ضخامت دسته زیادی داشته باشد.








گيتار کلاسيک ياماها مدل C80 - دلنوازان - یابکو







ماشین هد طلایی و بایندیگ چند لایه‌ی صفحه رویی که از برتری‌های مدل C70 نسبت به C40 هستند در این مدل نیز تکرار شده‌اند. گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 می‌تواند برای ...








قیمت و خرید گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 | فروشگاه ...







خرید گیتار یاماها c80 ساخت اندونزی و خرید انواع گیتار ها با بهترین قیمت.








قیمت خرید و فروش گیتار-Guitar-کلاسیک یاماها-YAMAHA مدل C80







قیمت روز فروشندگان گیتار-Guitar-کلاسیک یاماها-YAMAHA مدل C80 برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت.








مقایسه گيتار کلاسيک ياماها مدل C80 و C70 - وبسایت رسمی ...







۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 ارتقاء یافته تر از گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 می باشد . حال به برسی جزئیات این دو گیتار میپردازیم . تنها تفاوت ...








بهترین مارک گیتار برای شروع و راهنمای خرید گیتار ...







درمجموع گیتار کلاسیک یاماها مدل C40 برای هر کس که تمایل دارد اصول نوازندگی ... گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 می‌تواند برای هر کسی که قصد دارد نواختن گیتار را ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 | لیمو مارکت






گیتار کلاسیک یاماها مدل C80. از {{model.count}} رای. تعداد. نوع. primary. گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا. معرف: لیمو مارکت. آماده ارسال ناموجود ...








گیتار کلاسیک یاماها C80 - خرید گیتار - خرید ، فروش ، ...







گیتار کلاسیک یاماها C80 - مرکز پخش شهرموسیقی - خرید فروش قیمت - خرید گیتار کلاسیک یاماها C80 - انواع گیتار در قیمت های مختلف. ... سه تار آریانا مدل setar.








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 – وب سایت فروشگاهی مد شاپ







نقاط قوت. قیمت مقرون به صرفه; کیفیت ساخت بالا; بسیار مناسب برای آغاز یادگیری نواختن گیتار; ماشین هد طلایی; بدنه دو لایه برای افزایش قدرت و عمق صدا ...








لیست قیمت ادوات موسیقی - بولتن نیوز | خبر فارسی






۲۱ تیر ۱۳۹۵ - 1 گیتار کلاسیک یاماها مدل CGS104A Yamaha CGS104A Classical ... ساعت پیش 3 گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 Yamaha C80 Classaical Guitar ...








گیتار یاماها مدل C80 - گیتار تب







گیتار یاماها مدل C80 / سایز 4/4 / جنس رو : صنوبر / جنس پشت : ناتو / جنس کنار : ناتو / جنس دسته : ناتو / Yamaha C80 / جنس صفحه انگشت گذاری از رزوود است.








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80






خرید اینترنتی گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 book-media-art کتاب، لوازم تحریر musical-instruments آلات موسیقی guitar گیتار فروشگاه اینترنتی گیتار ...








19 مدل گیتار کلاسیک برتر و باکیفیت برای افراد مبتدی ...







گیتار کلاسیک «یاماها»، مدل «C40» می‌تواند کمکی بزرگ باشد برای هر کسی که طرفدار موسیقی است و قصد دارد نواختن گیتار را ... گیتار کلاسیک یونیک مدل C80.








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 - گالری سل







Yamaha C80 Classaical Guitar. مشخصات کلی گیتار کلاسیک اندازه 4/4; جنس صفحه‌ی رویی: صنوبر (Spruce); جنس صفحه‌ی پشتی: ناتو (Nato); جنس صفحات ...








yamaha – گالری موسیقی ساز و تار







سیم گیتار کلاسیک یاماها مدل NS110. تومان ۳۶۰,۰۰۰ تومان ۳۳۵,۰۰۰. مقایسه. حراج! نمره 3.5 از 5. حراج. گیتار کلاسیک یاماها مدل C40. تومان ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان ۱,۳۵۰,۰۰۰.








گیتار اورجینال یاماها مدل c40 - شیپور







۱۳ آبان ۱۳۹۸ - گیتار اصل اندونزی. آکبند باسریال قابل ... گیتار اورجینال یاماها مدل c40. دقایقی پیش، ... گیتار کلاسیک یاماها C80 اصلی در شیپور-عکس کوچک 2 ...








گيتار کلاسيک ياماها مدل C80 - finds.ir







قيمت روز , ارزانترين گرانترين محصول و مدل بازار تهران ايران, قيمت فروشگاه آنلاين ديجي کالا باميلو.








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 - یونی 7







خرید اینترنتی گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 و قیمت انواع گیتار یاماها از فروشگاه آنلاین یونی 7 فایل. جدیدترین مدل‌های گیتار یاماها با بهترین قیمت در یونی 7 ...








گیتار کلاسیک - آموزشگاه موسیقی - آموزش موسیقی - آموزشگاه ...







(همچنین مدل بدون پیکاپ بدون و برش کات اوی گیتار کلاسیک آریا مدل AK80 CE با نام آریا AK80 نیز وجود ... گیتار کلاسیک مارک یاماها مدل C80 (برای شروع و تمرین).








گیتار کلاسیک یاماها مدل NTX-500 - فلانی







خرید اینترنتی گیتار کلاسیک یاماها مدل NTX-500 و قیمت انواع گیتار یاماها از فروشگاه ... خرید گیتار,قیمت گیتار,قصد خرید گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 را دارید ...











تصاویر بیشتر برای گیتار کلاسیک یاماها مدل C80گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











بایگانی‌های گیتار | صفحه ۸ از ۸ | گالری پیانو نت هشتم






گیتار کلاسیک یاماها | مدل C80. 0 از 5. 0بررسی ها. 0 تومان. مشخصات فرم بدنه : Yamaha CG Shape طول : ۴۹۰mm عرض: ۳۷۰mm طول مقیاس: ۶۵۰mm طول کل : ۹۹۵mm ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 - بازار هنر و کلکسیون - وان بازار







گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 خرید و فروش کالای معرفی شده توسط بازار علم و هنر در مجموعه وان بازار را با ساده ترین روش تجربه کنید. ما تمام فروشندگان این کالا در ...








مرجع آموزش، معرفی و فروش ساز و ادوات موسیقی - گیتاریو







پکیج گیتار الکتریک یاماها مدل EG112GP. مشاهده قیمت و ... گیتار آکوستیک یاماها مدل CPX700. مشاهده قیمت و ... گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 همراه با سافت کیس.








لیست قیمت ادوات موسیقی - بولتن نیوز







۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۳, گيتار کلاسيک ياماها مدل C80 Yamaha C80 Classaical Guitar, ۵۳۹,۰۰۰, ۱۸ ساعت پیش. ۴, پيانو ديجيتال Yamaha مدل Clp 525 R Yamaha Clp ...








گیتار آکوستیک Yamaha مدل C80 - پیانو باربد







نوع ساز, گیتار آکوستیک (کلاسیک). اندازه, 4/4. تقویت دسته با آبنوس. تعداد سیم‌ها, ۶ عدد. تعداد فرت‌ها, ۱۹ عدد. ضخامت بدنه, ۹۴ تا ۱۰۰ میلی‌متر. عرض شیطانک, ۵۲ ...








راهنمای کامل خرید گیتار کلاسیک (مشخصات یک گیتار سالم و ...







در اینجا راهنمای شما هنرجویان عزیز در خرید گیتار هستیم. همچنین برای دریافت ... توجه: گیتارهای یاماها مدل های C40 و C70 و C80 جز گیتارهای حرفه ای محسوب نمی شوند.








خرید وسایل سرگرمی قسطی | ایران رنتر ، فروش اقساطی






گیتار کلاسیک یاماها مدل C80. ناموجود. گیتار کلاسیک یاماها مدل C70. ناموجود. گیتار کلاسیک یاماها مدل CS40 سایز 3/4. ناموجود ...








گیتار - خرید و قیمت انواع گیتار کلاسیک، الکتریک و ...







خرید بهترین مدل های گیتار کلاسیک، آکوستیک، برقی، پاپ، بیس، ... گیتار الکتریک یاماها مدل Pacifica 012 سایز 4/4 ... گیتار کلاسیک یونیک مدل C80.








قیمت روز گیتار یاماها C40 - sazforoosh







Yamaha C80 ... سازفروش تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی گیتار و لوازم موسیقی عرضه کننده گیتار الکتریک, گیتار کلاسیک, گیتار آکوستیک با بهترین ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 همراه با سافت کیس | جایی نو ...







۲۴ مهر ۱۳۹۸ - گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 همراه با سافت کیس ... negartoorany. پیشین: بهترین مدل و مارک گیتار کلاسیک و پاپ حرفه ای یا مبتدی برای شروع ...








@guitario.ir Instagram profile with posts and stories - Picuki.com







#yamahac80 گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 مشاهده و خرید لینک سایت . گیتار کلاسیک یاماها مدلC80 با وجود قیمت مناسب سطحی از کیفیت، کارایی، تن صدا و ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 - فروشگاه اینترنتی مبیت







اسپیکر مانیتورینگ یاماها مدل HS8. 122,600,000 ریال. 122,600,000. Cort X500 OPTG · گیتار الکتریک کورت مدل X500 OPTG ... کیتار کلاسیک یاماها مدل c80.








گیتار کلاسیک یاماها مدل c80|گیتار، بیس و امپلیفایر ...






گیتار یاماها مدل c80 ( نو و دارای گارانتی ) ساخت اندونزی گیتار کلاسیک اندازه:4/4 جنس صفحه ی رویی :صنوبر جنس صفحه ی پشتی ،کناری و دسته : ناتو جنس صفحه ی ...








guitar shop (@guitar_shop_chang) | Instagram photos, ...






گیتار کلاسیک یاماها مدل c80 توضیحات کاملی سایز . 4/4 جنس صفحه رویی. صنوبر جنس صفحه پشتی. ناتو جنس صفحات کناری. ناتو جنس دسته. ناتو جنس صفحه ...








25 گیتار برتر برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای + خرید ...







گیتار کلاسیک «یاماها»، مدل «C40» می‌تواند کمکی بزرگ باشد برای هر کسی که طرفدار موسیقی است و قصد دارد نواختن گیتار را فرابگیرد. این گیتار یکی از مدل‌های ...








گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 - فروشگاه سیب تونز







گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 می‌تواند برای کسانی که قصد یادگیری نواختن گیتار را دارد مناسب باشد. گیتاری پرطرفدار با قیمتی بسیار مناسب برای سنین 11 سال ...








بررسی گيتار کلاسيک ياماها مدل C80






گیتار کلاسیک یاماها C80 گزینه مناسبی برای شروع نوازندگی می باشد قیمت پایین این گیتار نسبت به گیتارهای کلاسیک اسپانیایی آنتونیو سانچز و الحمرا این ...








مقایسه گيتار کلاسيک ياماها مدل C80 و C70






گیتارهای یاماها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول همیشه جزء یکی از گزینه های خرید برای افرادی که به تازگی قصد شروع یادگیری گیتار را دارند مظرح است .








گیتار یاماها کلاسیک C40 C70 فروش بهترین قیمت-فروشگاه ...







خرید و فروش گیتار یاماها مدل C40 و C70 از نمایندگی جمهوری تهران فروشگاه آلیک موزیک به صورت خرید اینترنتی تلفنی و حضوری با ارزان ترین قیمت.








گيتار کلاسيک ياماها مدل C80 نظرات - offdoon







ماشین هد طلایی و بایندیگ چند لایه‌ی صفحه رویی که از برتری‌های مدل C70 نسبت به C40 هستند در این مدل نیز تکرار شده‌اند. گیتار کلاسیک یاماها مدل C80 می‌تواند برای ...








Yamaha c4




ترجمه این صفحه


... to document specifications and modifications of 1978-1981 US model Yamaha ... will appreciate the level of quality found in the Yamaha C40 Classical Guitar. ... The c70 c80 and C85 are basically the same;they all had variable loudness ...








Selmer Serial Numbers




ترجمه این صفحه


VINTAGE 1978 'CLAUDE GORDON' MODEL BENGE TRUMPET & CASE This is a ... Buy Selmer Guitar Amplifiers and get the best deals at the lowest prices on eBay! ... Dec 16, 2018 · Hofner produces a large range of classical and acoustic guitars and an ... Mouthpiece Henry Selmer C80 made in Paris, will sell for $150.








Jamo Classic 8 Test




ترجمه این صفحه


Celestion design, develop and manufacture premium guitar and bass speakers, ... Chevrolet Infotainment System functionality varies by model. ... Although these texts are featured prominently in a classical education, the CLT instead ... But usually people who haven't even heard anything from the Jamo C80 (known as the ...








Harga yamaha cg122mc




ترجمه این صفحه


Explore our exclusive bundles below. adaptor asli PSR-S970 adalah model andalan S-series, ... Yamaha CG122MC, CG Series, Right Handed Classical Guitar, Solid ... The CG122MC mirrors the spec of the C80 but with the addition of a solid ...








Gitar klasik yamaha - Trigyan




ترجمه این صفحه


Diawali dari sisi body/tubuh gitar dengan model klasik gaya standar elegan dengan ... Gitar Klasik Yamaha C80 dengan harga terbaik dan yang WOW pastinya. ... 000 Rp. Yamaha Guitar Classical CG-192S Original From Yamaha comes a ...








Systems Amplifier AFILS T Easy Amplifier Loop 300 ET ...




ترجمه این صفحه


... ProCo, USA Made · Yamaha C80 Natural Finish Classical Guitar ... Model: Contacta ET 300, Brand: Hearing Loop Systems. Type: Loop Amplifier AFILS, Color ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو