loading...
فروشگاه هیبانا
خودمن بازدید : 36 سه شنبه 29 بهمن 1398 نظرات (0)
















بچه‌محل نقاش‌ها ۷/ زمانی که هم‌بازی پولاک بودم - انتشارات هوپا









کتاب‌های خوردنی ... بچه‌محل نقاش‌ها ۷/ زمانی که هم‌بازی پولاک بودم. گالری ... نویسنده : محمدرضا مرزوقی ... بعد هم به پولاک کمک می‌کند تا مهمترین اثر هنری‌اش را خلق کند.






رونمایی مجموعه‌ی بچه‌محل نقاش‌ها - انتشارات هوپا









مراسم رونمایی از مجموعه‌‌رمان‌های «بچه‌محل نقاش‌ها» پنج‌شنبه، سیزدهم مهرماه در خانه‌ی هنر ... در این مراسم سه جلد اول مجموعه با امضای محمدرضا مرزوقی، نویسنده‌ی این مجموعه به دست ... در قالب بازنویسی آثار کهن است و برای بچه‌ها خیلی فان و سرگرم‌کننده نیست. ... لذا سعی کردم این حسرت را جور دیگری جبران کنم و درباره‌ی نقاش‌ها کتاب بنویسم و بچه‌ها ...






کتاب بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا - Digikala









خرید اینترنتی کتاب بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا و قیمت انواع کتاب چاپی هوپا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی هوپا با ...






کتاب بچه محل نقاش ها7 اثر محمدرضا مرزوقی انتشارات هوپا









خرید اینترنتی کتاب بچه محل نقاش ها7 اثر محمدرضا مرزوقی انتشارات هوپا و قیمت انواع کتاب چاپی هوپا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی هوپا ...






کتاب بچه محل نقاش ها 3 اثر محمدرضا مرزوقی | ایران کتاب











رتبه: ۳٫۴ - ‏۵ مرورخرید کتاب بچه محل نقاش ها 3 نویسنده محمدرضا مرزوقی انتشارات هوپا.





کتاب بچه محل نقاش ها 4 اثر محمدرضا مرزوقی | ایران کتاب











رتبه: ۳٫۸ - ‏۵ مرورخرید کتاب بچه محل نقاش ها 4 بچه محل نقاش ها 4 نویسنده محمدرضا مرزوقی انتشارات هوپا.





کتاب بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا - SRAD









بچه محل نقاش ها 5 (زمانی که هم صحبت فریدا بودم). prev. next … اثری است از محمدرضا مرزوقی به تصویرگری مجتبی حیدرپناه و چاپ انتشارات هوپا. … گزیده ای از کتاب.






کتاب بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا









۵ روز پیش - بچه‌محل نقاش‌ها ۷/ زمانی که هم‌بازی پولاک بودم. گالری ... نویسنده…,کتاب بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا, هر چی کی بخوای, خرید کتاب ...
















































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپاگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









بچه محل نقاش ها 5 (زمانی که هم صحبت فریدا بودم) | موسسه ...









بچه محل نقاش ها 5 (زمانی که هم صحبت فریدا بودم). prev. next ... اثری است از محمدرضا مرزوقی به تصویرگری مجتبی حیدرپناه و چاپ انتشارات هوپا. ... گزیده ای از کتاب.






کتاب بچه محل نقاش ها (7)(زمانی که هم بازی پولاک بودم) اثر محمد ...









خرید اینترنتی و آنلاین کتاب بچه محل نقاش ها (7)(زمانی که هم بازی پولاک بودم) نوشته محمد رضا مرزوقی و ترجمه محمد رضا مرزوقی از نشر هوپا، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ ...






کتاب بچه محل نقاش ها (6)(زمانی که هم سبیل دالی بودم) اثر محمد ...









خرید اینترنتی و آنلاین کتاب بچه محل نقاش ها (6)(زمانی که هم سبیل دالی بودم) نوشته محمد رضا مرزوقی و ترجمه از نشر هوپا، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کودک و ...






خرید ارزان کتاب بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا ...









کتاب بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا. قیمت:174,000 تومان. هزینه ارسال این کالا رایگان می باشد! بررسی و خرید در دیجی کالا · افزودن به سبد خرید.






دانلود کتاب زمانی که هم‌بازی پولاک بودم | محمدرضا مرزوقی | طاقچه









زمانی که هم‌بازی پولاک بودم جلد هفتم از مجموعه جذاب بچه‌محل نقاش‌ها نوشته محمدرضا مرزوقی است. خلاصه مجموعه بچه‌محل ... محمدرضا مرزوقی · انتشارات هوپا ... عاتکه نام اولین کتاب اوست که در سال ۱۳۸۰ در نشر روشنگران به چاپ رسید. رمان دیگرش به نام تُل ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر






پنجمین جلد مجموعه بچه محل نقاشان رونمایی می‌شود - گلونی









۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - داغ ترین هاکتاب و نشر ... مرزوقی درباره مجموعه «بچه محل نقاش‌ها» گفت: داستان‌های این مجموعه با سفر دایی سامان در نوجوانی آغاز می‌شود. ... از دیگر آثار محمدرضا مرزوقی می‌توان به«عاتکه»، «تل عاشقون»، «پسن شوم» و «بارداری بی‌هنگام آقای میم» اشاره کرد. ... بچه محلداوینچیرمانفانتزیمحمدرضا مرزوقیمیکل آنژنشر هوپانقاشان.






ایبنا - چهارمین بچه محل نقاش‌ها پیدا شد - خبرگزاری کتاب









۱ اسفند ۱۳۹۶ - محمدرضا مرزوقی از انتشار چهارمین جلد مجموعه «بچه محل نقاش‌ها» خبر داد و گفت: این جلد ... بودند، بمباران شد و این بمباران سبب شد پیکاسو مهمترین اثر هنری قرن ... که مراحل نگارش آن‌ها به پایان رسیده و برای چاپ به نشر هوپا تحویل داده‌ام.






خرید کتاب بچه محل نقاش ها(3)ونگوگ(هوپا) ^$$ نوشته محمدرضا ...









خرید کتاب بچه محل نقاش ها(3)ونگوگ(هوپا) ^$$ نوشته محمدرضا مرزوقی از انتشارات هوپا‏‫، در شهر کتاب آنلاین.کودک و نوجوان، کودک ونوجوان.‬






«بچه محل نقاش‌ها» منتشر شد - YJC









۱۲ مهر ۱۳۹۶ - مجموعه کتاب‌ جدید محمدرضا مرزوقی با نام «بچه محل نقاش‌ها» مشتمل بر چهار جلد منتشر شد. ... خود گفت: مجموعه کتاب‌های «بچه محل نقاش‌ها» توسط نشر هوپا شامل چهار جلد ... اثر مهم او از جمله گل‌های آفتابگردان و شب پرستاره است و چهارمین کتاب ...






کتاب بچه محل نقاش ها7 اثر محمدرضا مرزوقی انتشارات هوپا - ترب








خرید کتاب بچه محل نقاش ها7 اثر محمدرضا مرزوقی انتشارات هوپا ، لیست قیمت کتاب بچه محل نقاش ... ثبت نام فروشگاه ها ... سایر لوازم جانبی ماشین ها و دستگاه های اداری.






بچه محل نقاش ها - نشریه پیک









۲۹ دی ۱۳۹۸ - بچه محل نقاش ها. داستان های‭ ‬مصور«هفت‭ ‬جلد‮»‬ نویسنده‭: ‬محمدرضا‭ ‬مرزوقی تصویرگر‭: ‬مجتبی‭ ‬حیدرپناهنشر‭ ‬هوپا‭ ‬ـ‭ ‬۶۹۳۱. محمدرضا‭ ‬مرزوقی‭ ‬در‭‬ ...






نشر هوپا – Telegram









نشر هوپا. ⁣⁣⁣#به_بازار_آمد جلد ۵ بچه‌محل نقاش‌ها زمانی که هم‌صحبت فریدا بودم محمدرضا مرزوقی ... با این کتاب بیشتر آشنا بشین! ... در این مدت با زندگی عجیب و آثار منحصربه‌فرد فریدا آشنا می‌شود و با او به جنگلی که درختانش انسان هستند و ...






کتاب زمانی که هم‌ سنگر پیکاسو بودم (بچه محل نقاش ها 4) [چ2 ...









کتاب زمانی که هم‌ سنگر پیکاسو بودم (بچه محل نقاش ها 4)اثر محمدرضا مرزوقی، ... مریم عبدی، مجتبی حیدرپناه بوده و چاپ 2 آن در سال 1396 توسط انتشارات هوپا(وابسته به ...






محمدرضا مرزوقی نویسنده کتاب کودک و نوجوان









محمدرضا مرزوقی یک روز گرم خرداد سال ۱۳۵۵ در شهر آبادان به دنیا آمد. ... سال ۶۹ با بازگشت دوباره به شهری که هنوز پر از آثار دست نخوردهٔ جنگ و انقلاب بود، میل ... مجموعه رمان هفت جلدی درباره نقاشان نامدار جهان به نام بچه محل نقاشها (نشر هوپا) تا کنون پنج جلد ...






کتاب زمانی که هم صحبت فریدا بودم اثر محمدرضا مرزوقی ...









کتاب خانه درختی 104 طبقه اثر اندی گریفیتز انتشارات هوپا. ۳۴,۹۵۰ تومان. کتاب زمانی که هم ... کتاب بچه محل نقاش ‌ها 2 اثر محمدرضا مرزوقی. ۲۳,۰۰۰ تومان. کتاب خانه ...






کتاب بچه محل نقاش ها 7 اثر محمدرضا مرزوقی | خرید اینترنتی ...









نام کتاب: بچه محل نقاش ها 7 (زمانی که هم بازی پولاک بودم) نویسنده: محمدرضا ... محل نقاش ها به قلم محمدرضا مرزوقي، تصويرگري مجتبي حيدرپناه و چاپ انتشارات هوپا است.






بچه محل نقاش ها 3 - زمانی که هم سفر ونگوگ بودم (انتشارات هوپا ...









خرید اینترنتی کتاب | محصولات انتشارات هوپا قابل تهیه در بانک کتاب www.4030book.ir یا ... بچه محل نقاش ها 3 - زمانی که هم سفر ونگوگ بودم (انتشارات هوپا) ... فیلمنامه‌نویسی و فیلم‌سازی مستند از فعالیت‌های دیگر محمد‌رضا مرزوقی است. ... نجات دادن جوجه‌ها از سیل، فرار از آتش‌سوزی جنگل و تحت تأثیر قرار دادن سامانتا تنها بخشی از ...






آثار نوشته شده‌ی محمدرضا مرزوقی - کتاب هدهد









زمانی که همسایه‌ی میکل آنژ بودم – بچه‌محل نقاش‌ها (۲). 230,000 ... زمانی که هم‌خانه‌ی داوینچی بودم – بچه‌محل نقاش‌ها (۱) ... زمانی که هم‌سنگر پیکاسو بودم – بچه‌محل نقاش‌ها (۴).






کتاب بچه محل نقاش ‌ها 2 اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا Houpaa









کتاب بچه محل نقاش ‌ها 2 اثر محمدرضا مرزوقی نشر هوپا Houpaa. این صفحه توسط رمز عبور محافظت می‌شود. برای مشاهده صفحه، رمز عبور را در فیلد زیر بنویسید و سپس ...






#بچه_محل_نقاش_ها Instagram posts (photos and videos ...









بچه محل نقاش‌ها ۱؛ زمانی که هم‌خانه‌ی داوینچی بودم نویسنده: محمدرضا مرزوقی گروه سنی: 11 تا ... این که کاری که انجام میدهیم ، تاثیر مثبتی در جامعه داشته باشد ، حداقل برای من که ... تومان نویسنده: محمدرضا مرزوقی نشر: هوپا @hoopa_publication #هوپا #کتاب ...






خرید کتاب زمانی که هم خانه ی داوینچی بودم اثر محمد رضا ...









زمانی که هم خانه ی داوینچی بودم [بچه محل نقاش ها/1] عنوان کتابی است از محمد رضا مرزوقی که در 152 صفحه و توسط انتشارات هوپا در سال 1396 به چاپ رسیده است.






کتاب بچه محل نقاش ها 4 زمانی که همسنگر پیکاسو بودم ...









خرید اینترنتی کتاب بچه محل نقاش ها 4 زمانی که همسنگر پیکاسو بودم اثر محمد رضا مرزوقی انتشارات هوپا.






کتاب بچه محل نقاش ها 5 زمانی که هم صحبت فریدا بودم اثر محمد ...









گزارش. کتاب زمانی که هم صحبت فریدا بودم اثر محمدرضا مرزوقی انتشارات هوپا گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا موجود. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران.






کتاب زمانی که هم خانه ی داوینچی بودم - کتاب آنلاین - باهوک









کتاب زمانی که هم خانه ی داوینچی بودم از مجموعه بچه محل نقاش ها. پدیدآورنده: محمدرضا مرزوقی ناشر: هوپا. شرایط تحویل. ×. انتخاب ویژگی. 23,000 تومان. 23,000 تومان.






نسیم آنلاین | «بچه محل نقاش‌ها» منتشر شد









۱۲ مهر ۱۳۹۶ - مجموعه کتاب‌ جدید محمدرضا مرزوقی با نام «بچه محل نقاش‌ها» مشتمل بر چهار جلد ... خود گفت: مجموعه کتاب های «بچه محل نقاش ها» توسط نشر هوپا شامل چهار جلد با ... چند اثر مهم او از جمله گل های آفتابگردان و شب پرستاره است و چهارمین کتاب ...






پارسا شیرمحمدزاده - واوبوک









Book Suggestions: مجموعه بچه محل نقاش ها نویسنده:محمد‌رضا مرزوقی انتشارات هوپا ------- ------- ------- خرسی که چپق میکشید نویسنده:سید جواد راهنما انتشارات هوپا.






انتشارات هوپا | بچه‌محل نقاش‌ها 7/ زمانی‌ که هم‌بازی پولاک بودم









انتشارات هوپا - ناشر کتاب های کودک و نوجوان. ... 11 تا 15 سال از مجموعه‌ی : مجموعه‌ی بچه‌محل نقاش‌ها قیمت : 26,000 تومان دسته بندی ها: مجموعه‌ها داستان‌های تصویری داستان‌های ...






«زمانی که هم‌سفر ونگوگ بودم» منتشر شد - خبرگزاری ...









۱۳ آبان ۱۳۹۶ - جلد سوم بچه محل نقاش ها با عنوان " زمانی که هم سفر ونگوگ بودم " نوشته ... از سوی انتشارات هوپا برای نوجوانان چاپ و روانه بازار کتاب شده است. ... سوم بچه محل نقاش ها نوشته محمدرضا مرزوقی با تصویرگری مجتبی حیدرپناه ... «نردبان آسمان» عنوان اثری از محمد شریفی است که در آن گزارشی کامل از مثنوی معنوی به نثر می دهد.






کتاب بچه محل نقاش ‌ها 2 اثر محمدرضا مرزوقی - فروشگاه ...











رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب بچه محل نقاش ‌ها 2 اثر محمدرضا مرزوقی و قیمت انواع کتاب چاپی هوپا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی هوپا با بهترین ...





خاطرات خانه‌ ی طرشت/محمدرضا مرزوقی - شهروند









۱۶ آبان ۱۳۹۸ - کتابهای مرزوقی که در زمینه ادبیات بزرگسال منتشر شده اند می توان از رمانهای ... و داستان «بزرگ‌گوش کوچک» از جمله آثار نوجوان او است که توسط انتشارات کانون پرورش ... مجموعه‌ی هفت جلدی بچه محل نقا‌ش‌ها که داستانی درباره‌ی تاریخ هنر به زبان ساده ... وحید» نیز از رمانهای نوجوان اوست که توسط نشر هوپا به چاپ رسیده است.






زمانی که هم‌خانه‌ی داوینچی بودم انتشارات هوپا | بانک کتاب | ...









زمانی که هم‌خانه‌ی داوینچی بودم انتشارات هوپا. کتاب زمانی که هم‌خانه‌ی داوینچی بودم انتشارات هوپا نویسنده محمد رضا مرزوقی. این کتاب از سری داستان های بچه محل نقاش از ...






بچه محل نقاش ها منتشر شد - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی








۱۲ مهر ۱۳۹۶ - مجموعه کتاب جدید محمدرضا مرزوقی با نام بچه محل نقاش ها مشتمل بر چهار جلد منتشر شد. ... مهر 1396) از سوی موسسه هنری خوانش با همکاری نشر هوپا رونمایی می شود. مجموعه بچه محل نقاشان اثر محمدرضا مرزوقی است که در قالب رمان های فانتزی ...






معرفی آثار مهم موزه هنرهای معاصر تهران در قالب داستان به قلم ...









۲۱ دی ۱۳۹۸ - محمدرضا مرزوقی دو مجموعه کتاب 7 و 10 جلدی با محوریت هنر در دست ... کتا‌ب‌ها در ادامه مجموعه "بچه محل نقاش‌ها" منتشر خواهد شد که به نقاشان معروفی در تاریخ هنر ... آن که درباره باخ است را به انتشارات هوپا تحویل داده‌ام و مشغول نوشتن جلد دوم با ...






مجموعه کتاب های بچه محل نقاش ها – انتشارات هوپا (7 جلدی ...









مجموعه کتاب های بچه محل نقاش ها اثر محمدرضا مرزوقی با تصویرگری مجتبی حیدرپناه توسط انتشارات هوپا به چاپ رسیده است. مانی و مینا که عاشق مادربزرگشان هستند ...






آخرین خبر | تصویری از دفتر خاطرات «فریدا کالو»









۸ مرداد ۱۳۷۶ - این‌ها بخشی از صحبت‌های محمدرضا مرزوقی است که مدتی است مشغول نوشتن مجموعه‌ای با ... داستان‌های مجموعه «بچه‌محل نقاش‌ها» با سفر دایی سامان در نوجوانی آغاز می‌شود. ... مثلا در چگونگی خلق تابلوی «دوفریدا» از معروف‌ترین آثار فریدا کالو، ... انتشارات هوپا، پنجمین جلد از مجموعه «بچه‌محل نقاش‌ها» با عنوان «زمانی که هم‌صحبت ...






رونمایی «بچه محل نقاشان» در موسسه هنری خوانش - ایسکانیوز








۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ... تازه‌ترین آثار نشر هوپا در مراسمی با حضور محمدرضا مرزوقی، نویسنده کتاب‌های ... مجموعه «بچه محل نقاشان» اثر محمدرضا مرزوقی است که در قالب رمان‌‌های ... از دیگر آثار محمدرضا مرزوقی می‌توان به«عاتکه»، «تل عاشقون»، «پسن شوم» ... ۳۰۰ قلم دارو برای تجویز نیاز به نسخه ندارد/ واکنش ایرانی ها به مصرف دارو 41 دقیقه قبل ...






تازه‌های نشر شهریور ۹۸ | مجله‌ی کاواک | فروشگاه کتاب کاواک









۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - کتاب بچه محل نقاش‌ها. پدید‌آورنده: محمدرضا مرزوقی | ناشر: هوپا ... بیشتر در قالب بازنویسی آثار کهن است و برای بچه‌ها خیلی فان و سرگرم‌کننده نیست. ... لذا سعی کردم این حسرت را جور دیگری جبران کنم و درباره‌ی نقاش‌ها کتاب بنویسم و ...






فهرست 97-98 تالیف - شورای کتاب کودک









سال, تعریف جایگاه آثار در شورای کتاب کودک. ۱۳۹۷-۱۳۹۸ ... تهران: انتشارات فاطمی، کتاب های طوطی، ۱۳۹۷. ۴۲ص. (ب) ... کلید واژه: داستان های تخیلی، عرفان، طوفان ها، دریاها، پرندگان، قایق ها ... تهران: هوپا، ۱۳۹۶. ... مرزوقی، محمدرضا. ... (بچه محل نقاش ها؛۴).






کتابخانه کودک









در بخش کتاب‌های تالیفی کتاب «جام‌جهانی در جوادیه»، اثر داوود امیریان در رتبه نخست و کتاب «ماهی ... فرانچسکا کاوالو, امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی, نشر نو ... بچه محل نقاش‌ها, محمدرضا مرزوقی, هوپا, خانه درختی, اندی گریفیتس, آنیتا یارمحمدی, هوپا.






معرفی کتاب زمانی که هم سنگر پیکاسو بودم (بچه محل نقاش ها 4)









معرفی کتاب زمانی که هم سنگر پیکاسو بودم (بچه محل نقاش ها 4) کد مطلب ... نویسنده مجموعه‌ی کتاب بچه محل نقاش ها محمدرضا مرزوقی و تصویرگر آن مجتبی حیدرپناه است.






کتاب بچه محل نقاش ها 3 اثر محمد رضا مرزوقی | فروشگاه ...









خانه · وبلاگ · خانه / کتاب و مجلات / کتاب بچه محل نقاش ها 3 اثر محمد رضا مرزوقی ... مشخصات فنی. نویسنده/نویسندگان, محمد رضا مرزوقی. ناشر, هوپا. موضوع, داستان نوجوان.






بچه_محل_نقاش_ها hashtag on Instagram Photos and Videos ...









این که کاری که انجام میدهیم ، تاثیر مثبتی در جامعه داشته باشد ، حداقل برای من که بسیار ... بچه‌محل نقاش‌ها محمدرضا مرزوقی تصویرگر: مجتبی حیدرپناه در زندگی هر آدمی گاهی ... کتاب: بچه محل نقاش ها1 قیمت چاپ دهم: 23000 تومان نویسنده: محمدرضا مرزوقی نشر: ... بچه‌محل نقاش‌ها ۷ [زمانی که هم‌بازی پولاک بودم] • محمدرضا مرزوقی ° نشر هوپا • رده‌ی ...






چند خبر کوتاه از دنیای نشر - خبرگزاری رسا









۱۳ مهر ۱۳۹۶ - رونمایی از مجموعه «بچه محل نقاشان»، تمدید مهلت ارسال آثار به همایش «نقد متون و ... آثار نشر هوپا در مراسمی با حضور محمدرضا مرزوقی، نویسنده کتاب‌های ... برچسب ها: همایش «نقد متون و کتب علوم انسانی» مجموعه «بچه محل نقاشان» کتاب ...






مجتبی حیدرپناه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد









مجتبی در مجموعه کتاب بچه محل نقاشها از انتشارات هوپا که تصویرسازی آن را به عهده ... آثار مجتبی حیدرپناه ترکیبی است از کاریکاتور و تصویرسازی. ... نقاش‌ها، نویسنده محمدرضا مرزوقی، تصویر ساز مجتبی حیدرپناه، انتشارات هوپا; ↑ irancartoon.






Images tagged with #بچه_محل_نقاش_ها on instagram - Pictame








در پایان هر کتاب تعدادی از آثار آن نقاش همراه با توضیحاتی برای آشنایی بیشتر خواننده ... بچه‌محل نقاش‌ها 6/ زمانی که هم‌سبیل دالی بودم محمدرضا مرزوقی نشر هوپا ...






معرفی نقاشان معروف دنیا به کودکان و نوجوانان/از هم‌سبیلی با ...









۱۳ مهر ۱۳۹۶ - مجموعه کتاب «بچه محل نقاش‌ها» توسط نشر هوپا منتشر شده است. به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه کتاب «بچه محل نقاش‌ها» نوشته محمدرضا مرزوقی با ...






شباهت‌های فریدا کالو و فروغ فرخزاد/می‌خواهند شهرت فریدا را به ...









۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - کتاب و اندیشه,فریدا کالو,محمدرضا مرزوقی,مجموعه بچه محل نقاش‌ها ... طیف سنی کودکان و نوجوانان تا سنین ۱۹-۱۸ ساله به تازگی در نشر هوپا منتشر شده است. مرزوقی در توضیح داستان این کتاب گفت: در این اثر وارد بخشی از زندگی فریدا ...






‫درباره ی نویسنده ی کتاب داستان های خلیج... - Gilgamesh Art‬ ...









درباره ی نویسنده ی کتاب داستان های خلیج فارس محمدرضا مرزوقی متولد 6 خرداد 1355 در ... کوچک» از جمله آثار نوجوان او است که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و ... مجموعه‌ی هفت جدی بچه محل نقا‌ش‌ها که داستانی درباره‌ی تاریخ هنر به زبان ساده برای ... خیابان وحید» از جمله رمانهای نوجوان اوست که توسط نشر هوپا به چاپ رسیده است.






«بچه محل نقاش‌ها» منتشر شد - باشگاه خبرنگاران - خبربان









۱۲ مهر ۱۳۹۶ - محمدرضا مرزوقی نویسنده در گفت وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی ... گفت: مجموعه کتاب های «بچه محل نقاش ها» توسط نشر هوپا شامل چهار جلد با عنوان ... درباره آثار اخیر به چاپ رسیده خود گفت: مجموعه کتاب‌های «بچه محل نقاش‌ها» ...






قصه‌های خوب برای بچه‌های ایران؛ پیشنهاد چند کتاب خواندنی ...









۸ فروردین ۱۳۹۷ - هرساله تعداد قابل توجهی کتاب برای گروه‌ سنی کودک و نوجوان منتشر ... انتشارات به‌نشر نیز در سالی که گذشت چند عنوان کتاب را برای گروه ... این اثر که «چغوک» نام دارد،‌ داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که در جریان مبارزات مردم مشهد قرار دارد. ... به مجموعه چهار جلدی «بچه محل نقاش‌ها» نوشته محمدرضا مرزوقی اشاره کرد.






بارداري بي‌هنگام آقاي ميم - jeihoon









اثري با موضوعي گيرا كه با پردازشي اثر گذار، ما را به درون رخدادي در زندگي آقاي ميم مي‌برد؛ رخدادي كه ... تصویر از زماني كه همسايه ميكل آنژ بودم (بچه‌محل نقاش‌ها 2).






«زمانی که همسایه میکل آنژ بودم» کتاب شد - تلکسیران








خبرگزاری شبستان: کتاب «زمانی که همسایه میکل آنژ بودم» نوشته «محمدرضا مرزوقی» از ... که همسایه میکل آنژ بودم " جلد دوم از مجموعه بچه محل نقاش ها نوشته محمدرضا مرزوقی مشتمل بر 148 ... حیدرپناه به تازگی از سوی انتشارات هوپا برای نوجوانان چاپ و روانه بازار کتاب شده است. ... «تکامل»اثر «دانیل لاکستون» از سری کتاب های طوطی.






بچه محل نقاش ها 7 (زمانی که هم بازی پولاک بودم)خرید کتاب | ...









( ٠ ). کتاب بچه محل نقاش ها 7 (زمانی که هم بازی پولاک بودم) ... نام نویسنده : محمدرضا مرزوقی. نام انتشارات : هوپا ... اثری که حالا در موزه‌ی هنرهای معاصر تهران نگهداری می‌شود.






چند کتاب خوب برای هفت‌سین ایرانی – کودک پرس








۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - محمدرضا مرزوقی، نویسنده و منتقد ادبی، برای هفت‌سین نوروزی چند کتاب را به ... در این سه سال به دلیل کار کردن روی پروژه‌ «بچه محل نقاش‌ها» که باید ... و نوجوانان منتشر کرده و مثل بسیاری آثار حسن زاده جوایز زیادی کسب کرده و ... اما کتاب پشنهادی آخرم کتاب «سفیر شهر آدم نباتی‌ها» نوشته‌ ضحی کاظمی از انتشارات هوپا ...






بخوانید و لذت ببرید | پايگاه خبري تحليلي شهريار نيوز









۲ آذر ۱۳۹۷ - هرچند که امروزه نهادهایی مانند کانون پرورش فکری، شورای کتاب کودک، لاک‌پشت ... آثار مناسب برای کودکان و نوجوانان را در قالب فهرستی معرفی می‌کند اما در این ... انتشارات هوپا «زمانی که هم‌صحبت فریدا بودم» را با قیمت ۱۹۰ هزار ریال منتشر ... محمدرضا مرزوقی در مجموعه‌ای با عنوان «بچه‌محل نقاش‌ها» که تا به حال پنج جلد از آن ...






mohammadreza marzooghi(@marzooghimohammadreza ...









محمدرضا مرزوقی خالق این اثر برخلاف بیشتر کتاب‌های تاریخی که برای نوجوانان ... بچه‌محل نقاش‌ها ۵/ زمانی که هم‌صحبت فریدا بودم محمدرضا مرزوقی مجتبی حیدرپناه 🔹️گروه سنی : ۱۱ تا ۱۵ سال 🔸️نشر هوپا @hoopa_gisha #کتاب #کتابدونی ...






#مجتبی_حیدرپناه Instagram tag - Inzli.com









کتاب زمانی که هم صحبت فریدا بودم برای آشنایی نوجوانان و حتی بزرگسالان با ... به قول خود او « بچه محل نقاش ها » ادای دینیست به کودکی که می خواست نقاش باشد ولی ... همراه با گروه توما با آثار محیط زیستی #مجتبی_حیدرپناه #توما #محیط_زیست #حیوانات ... نویسنده: محمدرضا مرزوقی تصویرگر: مجتبی حیدرپناه انتشارات هوپا . ۳.






معرفي و خريد کتاب بچه محل نقاش ها : زمانی که هم‌بازی پولاک بودم











رتبه: ۱٫۷ - ‏۳ مرورخريد اينترنتي کتاب خنده دار و تخیلی بچه محل نقاش ها از نشر هوپا مناسب براي رده سني نوجوان.کتاب زمانی که هم‌بازی پولاک بودم اثر محمدرضا مرزوقی است.کلیک کن.





shima (@_art_shima) | Instagram Profile & stories,photos ...









#داستان_من اثر مریلین مونرو. ... گوشه ی دنجی که عایقِ دغدغه باشد و دیوارهایش در مقابل ناامنیِ غم ها و خاطرات آدم ها ، حفاظ داشته باشد . ... کتاب: بچه محل نقاش ها1 قیمت چاپ دهم: 23000 تومان نویسنده: محمدرضا مرزوقی نشر: هوپا @hoopa_publication #هوپا #کتاب #زمانی_که_هم_خانه_ی_داوینچی_بودم #بچه_محل_نقاش_ها #کتاب_نوجوان #داوینچی ...






آشنایی با نقاشان بزرگ جهان/ وقتی بچه محل فلانی بودم ...









۵ آبان ۱۳۹۵ - «وقتی بچه محل فلانی بودم» عنوان هفت رمان برای نوجوانان است که آنها را ... محمدرضا مرزوقی در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار مجموعه رمان «وقتی ... و در قالب رمان نوشته شده و به زندگی و آثار هفت نقاش مطرح دنیا می‌پردازد. ... مجموعه «وقتی بچه محل فلانی بودم» در مرحله تصویرگری است و از سوی نشر هوپا ... پربازدیدترین ها ...






مجموعه کتاب جدید محمدرضا مرزوقی رونمایی می شود | مجموعه - موج








۱۲ مهر ۱۳۹۶ - مجموعه کتاب جدید محمدرضا مرزوقی با نام «بچه محل نقاش ها» مشتمل بر چهار جلد رونمایی می شود. ... و به نقل ازخبرگزاری موج، محمدرضا مرزوقی نویسنده درباره آثار اخیر به چاپ رسیده خود گفت: مجموعه کتاب های بچه محل نقاش ها توسط نشر هوپا ...






​پنجمین جلد مجموعه «بچه محل نقاشان» رونمایی می‌شود - آرمانین









۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی و جشن امضای «زمانی که هم ... با حضور جمعی از نویسندگان، پنجشنبه (۱۵ شهریور ۱۳۹۷) از سوی نشر هوپا برگزار می‌شود. مجموعه «بچه محل نقاشان» اثر محمدرضا مرزوقی است که در قالب رمان‌‌های ... مرزوقی درباره مجموعه «بچه محل نقاش‌ها» به ایبنا گفت: داستان‌های این مجموعه با ...






معرفی بهترین کتاب های علمی تخیلی برای کودکان و نوجوانان ...









۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب‌های پیشنهادی این مقاله، ترکیبی از داستان‌های علمی تخیلی موفق داخلی ... کتاب بچه محل نقاش‌ها، به قلم محمدرضا مرزوقی و به همت انتشارات هوپا، در ...






Images about #محمدرضا_مرزوقی on Instagram









مجموعه ای که توسط نشر افق منتشر شده و در چهار جلد با عنوان های « کنیزک و پادشاه » ، « شاهدخت ... محمدرضا مرزوقی خالق این اثر برخلاف بیشتر کتاب‌های تاریخی که برای نوجوانان بسیار ... مراسم جشن امضای کتاب بچه محل نقاش‌ها ۷ با حضور جناب آقای مرزوقی ... وعده‌ی دیدار ما روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۸ تا ۱۹، در کتاب‌فروشی هوپا گیشا.🤩🤩
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو