loading...
فروشگاه هیبانا
خودمن بازدید : 294 یکشنبه 06 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ 


قیمت : 24600 تومان


برند : Hamoun Pub


خرید پستی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ 


قیمت کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب است که در توضیحات آن می‌خوانیم: «این کتاب نقل ماجراهای جذاب و حیرت‌انگیز افرادی است که نویسنده در مقام استاد، محقق، مشاور و... با آن‌ها سروکار داشته است. نقطه‌ی اشتراک همه‌ی این افراد آن است که بر تمام الگوها و مفروضات از پیش تعیین‌شده در ذهنشان خط بطلان کشیده و از چشم‌اندازی کاملا متفاوت به همه‌چیز نگریستند. در نتیجه موقعیت‌های به‌ظاهر پیش‌پاافتاده و به‌دردنخور را به فرصت‌هایی مبدل ساختند که هرگز در حیطه‌ی تصور و تخیلشان نمی‌گنجید. «اوان اوان مکینتاش»، استاد، سخنران و کارشناس برجسته‌ی رسانه‌های دیجیتالی در مورد این کتاب می‌نویسد: «کتاب ای کاش 20ساله بودم، می‌دانستم، کیمیایی بی‌همتاست و هر اندیشه و عملی که از آن تاثیر پذیرد، به بخشی از این کیمیا تبدیل خواهد شد.» با مطالعه‌ی این کتاب به این کشف بزرگ نائل خواهید آمد که مسائل همان فرصت‌ها در جامه‌ی مجهول مبدل است و می‌توان با همتی مردانه و اراده‌ی قاطع برای احیای شکست‌های گذشته قیام کرد. این کتاب را انتشارات «هامون» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















دانلود کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا ...









رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۴۰ رأیخرید و دانلود کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ مترجم محمد رضا آل یاسین از انتشارات هامون. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود ...







دانلود کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم - تینا ...







تینا سیلیگ در کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم ، از دوره‌ای فشرده برای یافتن جای خود در دنیا می‌نویسد. این نسخه از این کتاب انگیزشی ویرایش 2019 هست ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ









رتبه: ۴٫۴ - ‏۸۱ مرورخرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ و قیمت انواع کتاب چاپی نشر هامون از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...







خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا ...







خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ از انتشارات ... 20 ساله بودم می دانستم یک کیمیا و درّ بی همتاست و هراندیشه و عملی که از آن تاثیر ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم نوشته تینا سیلیگ و ترجمه محمدرضا آل یاسین از نشر هامون، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک.








کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF






‫کت ای ک ش وقتی ‪ ٢٠‬س له بود میدانست اثر تین سی یگ از کت ه ی حوزه ی موفقیت و ک رآفرینی می ب شد که به معرفی‬ ‫دیدگ هی نو به فرصت ه ی ک رآفرینی و کس درآمد‬ ...








کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم | تینا سیلیگ - متمم







سیلیگ پس از کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم (What I Wish I Knew When I Was 20) کتابهای دیگری هم نوشته است که محتوای آن‌ها اغلب به نوآوری، خلاقیت و ...








کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم - دهکده کتاب









رتبه: ۴٫۶ - ‏۷ رأی۷ مرداد ۱۳۹۸ - دهکده کتاب امروز با معرفی کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم ، نوشته پروفسور تینا سیلیگ استاد دانشگاه استنفورد امریکا در خدمت ...







خلاصه فصل اول کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم"







تینا سیلیگ، نویسنده کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می‌دانستم" در یکی از کلاس‌هایش ... تینا سیلیگ تاکید کرد که برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی هر چقدر مایلند، وقت بگذارند ... این ابتکار عملشان به شدت هم‌کلاسی‎هایشان را تحت تاثیر قرار داد.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - خلاقیت،آموزش ...







معرفی کتاب،ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم،یک کتاب جذاب در مورد خلاقیت،کارآفرینی ... فصل های کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ.








کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم میandzwnj;دانستم | جزوات ...







ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ از کتاب های حوزه ی موفقیت و ... http://kelideservat.com/downloads/what-i-wish-i-knew-when-i-was-20-pdf/.








معرفی کتاب کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا ...







در ویرگول همه می‌تونن بنویسن. ویرگول یک شبکه اجتماعی برای خواندن و نوشتن متن و محتوای فارسی است.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...









رتبه: ۴ - ‏۹ مرورکتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم، اثری نوشته ی تینا سیلیگ است که نخستین بار در سال 2006 به انتشار رسید. تغییرات بزرگ در زندگی همچون ترک محیط ...







معرفی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - وب سایت ...







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ نویسنده و مدرس دوره های کارآفرینی و خلاقیت است که در آن با معرفی مثال ها مسیر موفقیت را نشان می دهد.








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم | ایده پردازان







این کتاب حاوی ماجراها و مثال‌هایی است که تینا سیلیگ هنگام تدریس در دانشکده مهندسی ... کتاب (( ای کاش ۲۰ ساله بودم می‌دانستم )) یک کیمیا و درّ بی‌همتاست و هر اندیشه و ...








کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF







۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ‫کتاب ای کاش وقتی ‪ ٢٠‬ساله بودم میدانستم اثر تینا سیلیگ از کتاب های حوزه ی موفقیت و کارآفرینی می باشد. که به معرفی‬ ‫دیدگاهی نو به فرصت‬ ...











تصاویر بیشتر برای کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم – چکیده کتاب - آموزش ...







۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم در مورد خلاقیت، نوآوری و ... تینا سیلیگ سالهای متمادی به‌عنوان مدیر اجرایی طرح سرمایه‌گذاری‌های تکنولوژی ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








ای کاش وقتی 20 ساله بودم؛ می‌دانستم - خبرگزاری آنا







۳۱ تیر ۱۳۹۷ - اگر هنوز بیست ساله نشده‌اید یا اگر بیست ساله هستید و حتی اگر از بیست سالگی ... کتاب خبرگزاری آنا، کتاب «ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و ... این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب است.








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - عصرایران







۴ مهر ۱۳۹۸ - کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می دانستم" می کوشد نگاهی عمیق تر به ... تینا سیلیگ، کارآفرین، نویسنده کتابهای متعدد و پرفروش، استاد ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - بانک کتاب ناهید







خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ.








ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم | بررسی کتاب ...







کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم، در لیست پرفروش کتاب های حوزه ی کارآفرینی، خلاقیت و نو آوری است . ‫این کتاب اثر دکتر تینا سیلیگ استاد‬ ...








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ترجمه ...







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ترجمه محمد رضا آل یاسین انتشارات هامون.








کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ







کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با موضوع دوره اي فشرده براي يافتن جاي خود در دنيا توسط نشر میلکان چاپ شده است.








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتابفروشی مهرگان ...







وضعیت عنوان جديد. نام کتاب : ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم مولف کتاب : تینا سیلیگ مترجم : - محمدرضا آل یاسین ناشر : هامون. اخطار: موجودی اين كتاب رو به اتمام ...








دانلود کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم :: دانلود ...







کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با موضوع دوره ای . ... کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ نویسنده و مدرس ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ







خرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ برای کسب موفقیت و تغییر نگرش در زندگی اللخصوص افراد جوان.








خلاصه کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم نوشته تینا ...







۲۴ آبان ۱۳۹۸ - کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم نوشته‌ی خانم تینا سیلیگ است که ... این ابتکار عملشان به شدت هم‌کلاسی‎هایشان را تحت تاثیر قرار داد.








خرید کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم تینا ...







خرید کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با تخفیف ... و استفاده از هر فرصتی برای افسانه ای شدن، فرصت های بی حد و حصری به دست می ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...







خرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ و قیمت انواع کتاب چاپی نشر هامون از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...








بیوگرافی تینا سیلیگ - ساتیلا







بیوگرافی تینا سیلیگ ، ومعرفی کتاب های تینا سیلیگ ... اند، نام تینا سیلیگ و کتاب مشهورش و پر فروشش بنام” ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ” را شنیده اند. ... شما می توانید معرفی کتاب “ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم” را اینجا بخوانید ... معرفی اثر بی نظیر تینا سیلیگ با عنوان ای کاش وقتی بیست ساله بودم ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...






کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ. وقتی موجود شد به من خبر بده. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0. 5. 0. 4. 0. 3. 0. 2. 0. 1.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم [چ5] -شبکه جامع ...







موضوعات کتاب شامل Entrepreneurship، اقتصاد، تولید، خلاقیت، علوم اجتماعی، موفقیت در کسب و کار، نوآوری، کارآفرینی می‌باشد. ... عنوان و نام پدیدآور, ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم/ تینا سیلیگ؛ محمدرضا آل‌یاسین. ... دیگر آثار تینا سیلیج.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...







نام کتاب: ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نویسنده: تینا سیلیگ مترجم: محمدرضا ‌آل یاسین ناشر: هامون سال انتشار:‌ 1398 تعداد صفحات:‌ 228 قطع: رقعی رده سنی: ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگکتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می دانستم را تینا سیلیگ نوشته و محمدرضا آل یاسین به فارسی ...








ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم - بوکیکو|خرید ...







کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب ...








خرید کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم نوشته ...







ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم. نویسنده : پروفسور تینا سیلیگ. مترجم : فروزنده دولتیاری ناشر : نیک فرجام شابک : 9786226395021. 28,000 تومان.








کتاب ای كاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ - ترب







خرید کتاب ای كاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ، لیست قیمت کتاب ای كاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ، ارزانترین قیمت کتاب ...








كتابسرای اشجع|کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ...







كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر، - سال چاپ: ۱۳۹۷ نوبت چاپ: ۱۶ ... کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم ، رازهایی ساده برای موفقیت در کسب و کار ؛ ناشر: هامون ؛ نوشته: تینا سیلیگ ؛ مترجم: محمد رضا آل یاسین این کتاب در انبار فروشگاه ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ







کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب ...








کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...









رتبه: ۴٫۴ - ‏۴۸ مرورخرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین ...







ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...






ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ. ... کارآفرینی, کتاب های عمومی برچسب: انتشارات هامون, تینا سیلیگ, خلاقیت, روانشناسی, محمد رضا آل یاسین, ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتاب های تجارت







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - تجارت.








ارسال رایگان کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر ...







اکنون می توانید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ را از فروشگاه تهران کتاب خریداری نمایید و در اسرع وقت کتاب را درب منزل خود تحویل ...








کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF







دانلود رایگان pdf کتاب ای کاش هنگامی که 20 ساله بودم می دانستم نوشته (ترجمه) تینا سیلیگ محمدرضا آل یاسین. ای , رای , های , زندگی ,داستان,رایانه, …








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا ... - ...






یزدبوک بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب با بیش از 50 هزار عنوان محصول در موضوعات دانشگاهی، عمومی، کمک درسی، خرید اینترنتی کتاب با تخفیف.








کتاب هاي تینا سیلیگ - نویسندگان آمریکایی







کتاب هاي تینا سیلیگ - نويسنده کتاب هاي : ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ، کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم ... اثر : تینا سیلیگ ازانتشارات هامون.








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ - ...







کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب ...








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم | اثر تینا سیلیگ | ...







کتاب « ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم » مجالی است شگفت تا گرایش هایی را که نسبت به زندگی دارید دقیق تر بنگرید و از شّر بسیاری از الگوهای معیوب ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - ادبیات آمریکا






کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - ادبیات آمریکا.








pdf+ دانلود رایگان کتاب ای کاش هنگامی که 20 ساله بودم می ...







۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - اگر اثری توسط کاربران، بصورت غیرمجاز در سایت قرار گرفته‌ ... دانلود رایگان pdf کتاب ای کاش هنگامی که 20 ساله بودم می دانستم نوشته (ترجمه) تینا سیلیگ محمدرضا آل یاسین ... خانم تینا سیلینگ استاد برجسته داشنگاه استنفورد(همان دانشگاه ... در کتاب کاش در بیست سالگی میدانستم، زن سیلیگ داستان‌ها و ...








معرفی کتاب «ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم» | کانون ...







۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - اثر “تینا سلیگ”. نویسنده کتاب “ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم” دکتر “تینا سیلیگ”، مدیر اجرایی مرکز کارآفرینی دانشگاه استنفورد ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم | اثر پروفسور ...







بسیاری از افکار و آرمانهایی که در کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم | اثر پروفسور تینا سیلیگ می‌خوانید به‌طور دقیق با مطالبی که در مراکز رسمی آموزشی ...








کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا ...









رتبه: ۴ - ‏۲ مرورکتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. ۲۲,۴۰۰ تومان. کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا ...







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتاب های خودپروری







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - کتاب هایی که زندگی شما را دگرگون خواهند کرد.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتاب مهربان







مولف تینا سیلیگ. مترجم محمدرضا آل یاسین. ناشر هامون. شابک ۹۷۸۲۰۰۰۳۸۴۷۷۹. تعداد صفحات 288. نوبت چاپ 18. سال چاپ 1397. قطع کتاب رقعی. نوع جلد شومیز ...








رویداد ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم! – شتاب دهنده کوانتوم







۱۵ مهر ۱۳۹۸ - رویداد جذاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم! ... کنند و تاثیر کتاب ای کاش وقتی ۲۰ساله بودم می‌دانستم تینا سیلیگ، باعث شد به این رویداد فکر ...








کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...







۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام.








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - فروشگاه کتاب قاصدک







فروشگاه اینترنتی قاصدک در زمینه فروش الکترونیکی کتاب، خرید کتاب با ... ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم تالیف: تینا سیلیگ ترجمه: محمدرضا آل یاسین ...








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - سواد زندگی







کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می دانستم" می کوشد نگاهی عمیق تر به روزگار جوانی و ... تینا سیلیگ، کارآفرین، نویسنده کتابهای متعدد و پرفروش، استاد دانشگاه ...








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتاب رایا







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم تالیف تینا سیلیگ و ترجمه ی ... از قرار معلوم دانشجویان مستغر در خوابگاه ها تحت تاثیر این پروژه خیال انگیز چنان به وجد ...








کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم | خريد آنلاين كتاب







بدون شک کسانی که در حوزه کارآفرینی و خلاقیت مطالعه داشته اند، نام تینا سیلیگ و کتاب مشهورش و پر فروشش بنام” کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ” را شنیده اند.








ای کاش وقتی 20 ساله بودم؛ می دانستم - تی نیوز







۳۱ تیر ۱۳۹۷ - این اثر یکی از پرفروش های بازار جهانی کتاب است. ... در کتاب کاش در 20 سالگی می دانستم، خانم سیلیگ داستان ها و خاطرهایی از تجربه های خود ... خبرگزاری آنا، کتاب «ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - بهترین کتاب ...







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - بهترین کتاب های روانشناسی.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - ادبیات معاصر







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - ادبیات معاصر.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - ادبیات دهه 2000







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - دهه 2000.








What I Wish I Knew When I Was 20 - انتشارات جنگل









رتبه: ۳٫۷ - ‏۱۲ رأی۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم What I Wish I Knew When I Was 20 اثر تینا سیلیگ Tina Seelig. عنوان: What I Wish I Knew ...







کتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می دانستم - فروشگاه ...







نويسنده کتاب اي کاش وقتي 20 ساله بودم مي دانستم دکتر تينا ... ... نویسنده/مترجم: تینا سیلیگ-محمدرضا آل یاسین ... تاب اي کاش وقتي 20 ساله بودم مي دانستم يک کيميا و درّ بي همتاست و هرانديشه و عملي که از آن تاثير پذيرد به بخشي از اين کيميا ...








رویداد ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم!







۱۵ مهر ۱۳۹۸ - رویداد جذاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم! ... کنند و تاثیر کتاب ای کاش وقتی ۲۰ساله بودم می‌دانستم تینا سیلیگ، باعث شد به این رویداد فکر ...








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم، اثری نوشته ی ...







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم، اثری نوشته ی تینا سیلیگ است که نخستین بار در سال 2006 به انتشار رسید. تغییرات بزرگ در زندگی همچون ترک محیط ...








کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم | تینا سیلیگ - ...







۶ فروردین ۱۳۹۸ - تینا سیلیگ هم یکی دیگر از افرادی است که به ما یادآوری می‌کنند زمینه‌ی تحصیلی و ... سیلیگ پس از کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم (What I Wish I Knew When I Was 20) کتابهای دیگری هم نوشته است که محتوای آن‌ها اغلب به نوآوری، خلاقیت و شهود می‌پردازد. ... اثر آیکیا | دلبستگی به آن‌چه خود ساخته‌ایم.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ







کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ. 24600 تومان - 28000. 19 بازدید و 0 فروخته شده. گارانتی : وارد نشده. موجود در انبار : 10. سایز.








کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...







کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. Aug 04, 2019 فرهنگ و هنر aylar ...








Images tagged with ...






معرفی کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم: همه ما در جهانی زندگی می‌کنیم که ... کتاب "ای کاش وقتی که ۲۰ ساله یودم می‌دانستم" (اثر تینا سیلیگ)،کتابی عالی ...








کتاب هاي تینا سیلیگ - نویسندگان فرانسوی







کتاب هاي تینا سیلیگ - نويسنده کتاب هاي : ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ، کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم ... اثر : تینا سیلیگ ازانتشارات هامون.








معرفی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم - مجله ...







۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - نام این کتاب “ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم” است. پیشنهاد می‌کنم حتما این کتاب را برای یکبار هم که شده مطالعه کنید چرا که مطمئنم در شما و طرز فکرتان تاثیر خوبی خواهد ... تینا سیلیگ نویسنده این کتاب مفید و با ارزش است.








کتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می دانستم - فروشگاه ...






نويسنده کتاب اي کاش وقتي 20 ساله بودم مي دانستم دکتر تينا ... ... نویسنده/مترجم: تینا سیلیگ-محمدرضا آل یاسین ... تاب اي کاش وقتي 20 ساله بودم مي دانستم يک کيميا و درّ بي همتاست و هرانديشه و عملي که از آن تاثير پذيرد به بخشي از اين کيميا ...








ای کاش بیست ساله بودم می دانستم - دفتر نهاد رهبری







نام کتاب: ای‌کاش وقتی بیست‌ساله بودم میدانستم. نویسنده: تینا سیلیگ. مترجم: محمدرضا آل یاسین. موضوع: کارآفرینی. خلاصه کننده: علی آقابابایی زیارتی.








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...







دسته: کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر برچسب: بوکاف, تومان, کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ, کتاب چاپی, کتاب و ...








کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا ...






صفحه اصلی/محصولات برچسب خورده “کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ” ... What I Wish I Knew When I Was 20 – Tina Seelig.








ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم - blogfa







نویسنده:تینا سیلیگ مترجم:محمدرضا آل یاسین ... کتاب ای کاش 20 ساله بودم میدانستم یک کیمیا و در بی همتاست و هر اندیشه و عملی که از آن تاثیر پذیرد به بخشی از ...








ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم – گروه تعاملات ...







۱ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب “ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم” نوشته ی تینا سیلیگ (2009) از اساتید دانشگاه استنفورد یکی از کتاب های معروف و شناخته شده در ...








کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم – فروشگاه اینترنتی ...







کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم از انتشارات میلکان هم اکنون در سایت کتاب شرق ... تقریبا غیر ممکن است اولین سطر کتاب”تینا سیلیگ” را بخوانید و بدنبال کاغذ و خودکار نگردید! کاغذ و خودکار برای چه ؟ برای یادداشت کردن ایده ها و کارهای شدنی ای که در ذهن تان فوران میکنند … ... تخفیف کتاب سمفونی مردگان اثر عباس معروفی.








معرفی کتاب « ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم - ...







۲۲ آبان ۱۳۹۸ - گیلی نو: گیلانا حاکمی: کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم، نوشته تینا سیلیگ کتابی است که با محوریت کارآفرینی نوشته شده است و در ...








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم یک کیمیا و درّ بی ...







Instagram post added by helya_01234 ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم یک ... کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر معروف تینا سیلیگ یکی از خاص ...








معرفی کتاب | ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم | مرکز ...







۶ مهر ۱۳۹۸ - معرفی کتاب | ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم. مهر ... "تینا سیلیگ" کارآفرین، نویسنده کتابهای متعدد و پرفروش، استاد دانشگاه ... این اثر یکی از پرفروش ترین عناوین کسب و کار و توسعه مهارتهای فردی سایت آمازون بوده است.








#ای_کاش_وقتی_20_ساله_بودم_میدانستم Instagram tag - ...







"نو آفرینی" اثر جدید تینا سیلیگ، نویسنده کتاب "ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم میدانستم" : . تینا سیلیگ در این کتاب، شما را به دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی‌اش، در ...








ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم - مرکز جذب اعضای هیات ...







۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ... کتاب ای کاش 20 ساله بودم میدانستم یک کیمیای بی همتاست و هر اندیشه و عملی که از آن ...








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - دیتانیوز







۴ مهر ۱۳۹۸ - ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ... تینا سیلیگ، کارآفرین، نویسنده کتابهای متعدد و پرفروش، استاد دانشگاه استنفورد و مدیر اجرایی دانشکده ...








دانلود کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم - 98Blogs







#معرفی_کتاب --------------- کتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را تینا سیلیگ» نوشته و محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از .








ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم - چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ - ...







همراهی ما با آدم‌هایی که سعی می‌کردیم کمک کنیم ای کاش‌های آینده‌شون رو از قبل شکل‌گیری تجربه کنند و تاثیر کتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم تینا سیلیگ، ...








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم - دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ - ایوند







همراهی ما با آدم‌هایی که سعی می‌کردیم کمک کنیم ای کاش‌های آینده‌شون رو از قبل شکل‌گیری تجربه کنند و تاثیر کتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم تینا سیلیگ، ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو